اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

٥١ اخطاریه محیط زیستی برای واحدهای صنعتی و خدماتی شهریار صادر شد

شهریار- رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از صدور بیش از ٥١ اخطاریه در سه ماه اول سال جاری به واحد های صنعتی و خدماتی این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، شیدا اکار روز سه شنبه گفت: این اخطاریه ها برای ارائه خوداظهاری در پایش، اصلاح عملکرد سیستم های تصفیه فاضلاب، مدیریت پسماند و اتخاذ تمهیدات لازم برای کنترل آلاینده ها و براساس بازدید و پایش کارشناسان صادر و ابلاغ شده است.
وی خاطرنشان کرد: جمع بندی نهایی عملکرد زیست محیطی واحدهای صنعتی در سه ماه اول و نتایج خوداظهاری ها منجر به تعیین و ثبت اسامی صنایع آلاینده در سامانه جامع محیط زیست می شود.
این مسئول به بازدید اعضاء ستاد معاینه فنی از مرکز معاینه فنی شماره ٣ این شهرستان اشاره و اضافه کرد: این بازدیدها به صورت سرزده و دوره ای از مراکز معاینه فنی انجام به منظور بررسی عملکرد فنی و زیست محیطی این مراکز توسط اعضاء انجام می شود.
اکار یادآور شد: شهرستان شهریار در حال حاضر دارای پنج مرکز معاینه فنی فعال بوده که سه مرکز آن در شهر شهریار واقع شده است.

به گزارش شجرنیوز، مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان تهران با مجموع تعداد ۱۳ منطقه شامل سه پارک ملی، چهار منطقه حفاظت شده، سه اثر طبیعی ملی و سه منطقه شکار ممنوع به مساحت کلی ۶۵۵ هزار و ۸۹ هکتار است.

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.