شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

پرداخت هزینه‌ درمان ۲۴۰ زوج نابارور در شهریار با بیمه سلامت

شهریار- رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شهریار از پرداخت ۹۰ درصد هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی خبر داد و گفت: ۲۴۰ زوج بیمه شده نابارور از خدمات تشخیصی درمان نازایی و ناباروری استفاده می‌کنند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، مهدی فرح‌پور ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص خدمات بیمه سلامت، اظهار داشت: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت زوجین نابارور می‌توانند از خدمات درمانی نازایی و ناباروری تا سن 49 سالگی و تا سه دوره درمانی به‌صورت بیمه‌ای بهره‌مند شوند.

وی افزود: هم‌اکنون 90 درصد هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی بر اساس نوع مالکیت (دولتی، خیریه و خصوصی) مؤسسه درمانی، توسط بیمه سلامت پرداخت می‌شود.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شهریار در خصوص افزایش پوشش بیمه‌ای تعداد داروها و لوازم و تجهیزات پزشکی مورداستفاده در درمان نازایی و ناباروری، گفت: تعداد اقلام دارویی تحت پوشش بیمه سلامت برای زوجین نابارور به 66 قلم، لوازم و تجهیزات پزشکی به 29 قلم و تعداد خدمات آزمایشگاهی تشخیص طبی به 58 مورد افزایش‌یافته است.

فرح‌پور با اشاره به پوشش بیمه خدمات تشخیصی درمان نازایی و ناباروری اظهار داشت: 7 کد خدمت تصویربرداری سونوگرافی و 16 قلم آزمایش ژنتیک جهت بررسی سقط مکرر جنین تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته است که با سهم 90 درصدی بیمه سلامت در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیکی بیمه سلامت اعمال شده است.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان شهریار در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان شهریار اکنون دارای بیش از 240 بیمه شده نابارور است که از خدمات تشخیصی درمان نازایی و ناباروری بهره‌مند ‌شده‌اند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.