بازاراخباراقتصاد

پروسه خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی چگونه است؟

اگر به فکر خرید خانه تو قبرس شمالی هستین ولی از مراحل و پروسه خرید اطلاعی ندارید، این مقاله برای شماست!

تو این مطلب قراره تمامی مراحل و پروسه خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی رو براتون توضیح بدیم. پس تا انتهای این مقاله ما رو همراهی کنید.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

 

کل این پروسه شامل ۹ مرحله اصلی میشه که براتون به ترتیب لیست کردیم و در ادامه هم هر مورد رو به طور کامل توضیح میدیم:

۱- شکل گیری ارتباط اولیه بین مشتری و شرکت

۲- شناسایی موقعیت‌های سرمایه‌گذاری و انتخاب ملک

۳- خرید بلیط و رزرو تور رایگان بازدید از پروژه‌های قبرس شمالی توسط شرکت

۴- تنظیم دعوت نامه توسط شرکت

۵- ورود مشتری به قبرس (همراه با تور رایگان- اسکان رایگان- ترنسفر رایگان فرودگاهی- گشت شهری- بازدید از پروژه ها)

۶- انتخاب قطعی پروژه

۷- انعقاد قرارداد در دفتر سازنده

۸- دیپازیت برای رزرو یک ماهه ملک

۹- مابقی پرداخت‌ها و تحویل کلید و سند

 شکل گیری ارتباط اولیه بین مشتری و شرکت

 

پروسه خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی چگونه است؟

تو این مرحله ارتباط بین مشتری و شرکت شکل میگیره و مشتری بعد از بررسی کامل شرکت و سوابقش تصمیم میگیره که از خدمات شرکت استفاده کنه یا نه. تو این مورد بهتره مزایایی که اون شرکت توی پروسه خرید ملک ارائه میده رو به دقت بررسی کنید.

مثلا شرکت اورنست خدمات زیادی مثل تور رایگان بازدید از پروژه ها، ترانسفر کاملا رایگان شما از فرودگاه و گشت شهری رو براتون تدارک میبینه.

علاوه بر این موارد برای مقدمات ورودتون به قبرس شمالی مثل تنظیم دعوت نامه خرید بلیط و رزرو هتل رو هم براتون انجام میده.

حتی در انتها پس از تکمیل شدن فرایند خرید و دریافت سند، برای گرفتن اقامتتون هم اقدامات لازم رو براتون انجام میده تا نگرانی‌ای از این بابت هم نداشته باشید.

شناسایی موقعیت های سرمایه گذاری و انتخاب ملک

در مرحله دوم، یعنی شناسایی موقعیت‌های سرمایه‌گذاری و انتخاب ملک، مشاوران شرکت به مشتریان کمک می‌کنن تا ملک مناسبی را با توجه به نیازها، اهداف، و بودجه‌ی شون انتخاب کنن. چون هدف از خرید خیلی مهمه!

یک سری از افراد فقط قصد سرمایه‌گذاری دارن و پتانسیل رشد قیمت اون ملک براشون اهمیت بیشتری داره ولی بعضی از افراد قصد مهاجرت و زندگی توی همون ملک رو دارن و موارد دیگه‌ای مثل دسترسی‌ها و محیط و منطقه ملک و امکانات داخلیش و … براشون از اهمیت بیشتری برخورداره.

این فرآیند با بررسی و تحلیل دقیق شرایط بازار ملک در قبرس شمالی، شناسایی مزایا و معایب هر ملک پتانسیل دار، و مقایسه‌ی اونها با نیازها و ترجیحات مشتریان صورت می‌گیره.

مشاوران شرکت اورنست با توجه به اطلاعات جامع و دقیقی که در اختیار دارن، به مشتریان پیشنهادهایی رو ارائه میدن که باعث بهره‌وری حداکثری از سرمایه شون بشه و در انتهای این مرحله ملک توسط مشتری انتخاب میشه.

البته لازم به ذکره که تو این مرحله فقط فایل ملک‌ها به مشتری نشون داده میشه و حتما لزومی به انتخاب صد درصدی نیست و مشتری میتونه بعد از ورود به قبرس شمالی از ملک‌های بیشتری بازدید رایگان داشته باشه و انتخاب دیگه‌ای انجام بده.

این مرحله بیشتر برای آشنایی مشتری با ملک‌ها و شرایطشون هست.

خرید بلیط و رزرو تور رایگان بازدید از پروژه های قبرس شمالی توسط شرکت

 

پروسه خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی چگونه است؟

در مرحله سوم، شرکت اورنست خدماتی مثل خرید بلیط رو ارائه میده و رزرو تور برای بازدید از پروژه‌های مختلف در قبرس شمالی رو هم به صورت رایگان براشون انجام میده.

این تورها این امکان رو به مشتری میدن تا به‌طور مستقیم با ملک‌ها و پروژه‌های موجود تو منطقه آشنا بشه و اونها رو از نزدیک ببینه تا انتخابی با اطمینان بیشتر داشته باشه و تصمیمش رو با اطلاعات دقیق‌تری بگیره.

به طور کلی این روند باعث اطمینان بیشتر مشتری از تصمیم برای سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات تو قبرس شمالی میشه.

راستی اگر دوست داشته باشید با مناسب‌ترین شهرها برای خرید آپارتمان در قبرس شمالی آشنا بشید هم ما یه مقاله کامل در این مورد نوشتیم و ۶ تا از بهترین شهرها رو به همراه همه اطلاعات لازمشون داخلش معرفی کردیم که خوندنش حتما میتونه تو تصمیم گیری کمکتون کنه!

 تنظیم دعوت نامه توسط شرکت

بعد از اینکه خرید بلیط و رزرو تور و محل اسکان تموم شد، دعوتنامه لازم برای اجازه ورود شما به قبرس شمالی  به صورت کاملا رایگان توسط شرکت اورنست تنظیم میشه و به همراه باقی مدارک برای مراجع مربوطه ارسال میشه.

ورود مشتری به قبرس (همراه با تور رایگان- اسکان رایگان- ترانسفر رایگان فرودگاهی- گشت شهری- بازدید از پروژه ها)

در مرحله پنجم، مشتریان با همراهی شرکت اورنست به قبرس شمالی سفر می‌کنن. این سفر شامل تور رایگان، اسکان رایگان، و ترانسفر رایگان فرودگاهیه که توسط شرکت ارائه میشه.

همچنین، شرکت تورهای شهری برای مشتریان برگزار می‌کنه تا به طور کامل با مناطق مختلف شهر آشنا بشن.

انتخاب قطعی پروژه

بعد از بازدید از پروژه‌ها و بررسی کاملشون، مشتری با توجه به اطلاعاتی که دریافت کرده تصمیم نهاییش رو میگیره و ملک مورد نظرش رو برای خرید انتخاب میکنه.

انعقاد قرارداد در دفتر سازنده

تو این مرحله، پس از انتخاب ملک مورد نظر، قرارداد خرید با سازنده در دفتر سازنده منعقد میشه. این قرارداد تو سه نسخه و به دو زبان، انگلیسی و ترکی، تهیه و تنظیم میشه.

که شامل یک نسخه برای شرکت سازنده، یک نسخه برای خریدار و یک نسخه جهت ثبت در سامانه‌های دولت قبرس شمالیه.

مفاد قرارداد شامل جزئیاتی چون قیمت ملک، زمان تحویل پروژه، شرایط پرداخت اقساط، مشخصات ملک و سند ملک میشه.

علاوه بر این، تو قرارداد مشخص میشه که میزان مالکیت شخص خریدار نسبت به کل پروژه چقدره و همچنین اطلاعات مربوط به شرکت سازنده و خریدار به‌طور کامل درج میشه.

همچنین قرارداد شامل مجوزهای صادر شده توسط هیئت وزیران دولت قبرس و همچنین دریافت مهر و کد رهگیری از اداره املاک و مستغلاته.

دیپازیت برای رزرو یک ماهه ملک

برای رزرو یک ماهه ملک، شما به عنوان ودیعه حدوداً ۲۰۰۰ پوند یا ۵ درصد از کل مبلغ ملک را باید به شرکت سازنده پرداخت کنید. این مبلغ، به عنوان تضمین برای رزرو ملک اختصاص پیدا میکنه و پس از اینکه تصمیم نهایی شما گرفته بشه، یک‌سوم از کل مبلغ ملک رو پرداخت میکنید و این موضوع توسط شما و شرکت سازنده در قرارداد تایید میشه.

لازم به ذکره که به ازای پرداخت این ودیعه، یک رسید رسمی تایید شده هم دریافت میکنید و یک ماه زمان دارید تا حداقل یک‌سوم از قیمت کل ملک رو پرداخت کنید.

بعد از این مرحله، می‌تونید طبق برنامه‌ی پرداخت‌های مشخص شده تو قرارداد خرید، اقساط خودتونو پرداخت کنید.

مابقی پرداخت ها و تحویل کلید و سند

بعد از اینکه مابقی پرداخت‌ها انجام شد، سند و کلید تحویل خریدار میشه و مراحل اخذ اقامت شروع میشه که شرکت اورنست این خدمات رو هم به صورت رایگان به مشتریانش ارائه میده!

راستی خرید ملک تو قبرس شمالی مثل همه کشورها یک سری مالیات داره که باید پرداخت بشه. میزان این مالیات‌ها و مهلت پرداختشون رو ما به صورت کامل توی مقاله مالیات خرید ملک در قبرس شمالی براتون توضیح دادیم که بهتون پیشنهاد میکنیم حتما مطالعه‌اش کنید.

نتیجه گیری

خب حالا که به طور کامل با مراحل و پروسه خرید ملک و آپارتمان در قبرس شمالی آشنا شدین، اگر برای استارت این پروسه تمایل داشته باشید، میتونید از مشاوره رایگان با شرکت اورنست شروع کنید!

 

انتهای رپرتاژ

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.