اخبارانتخاباتسیاست

پیش‌بینی ۶۸۰۹ صندوق اخذ رأی در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه ۶۸۰۹ صندوق اخذ رأی‌ برای برگزاری بهتر انتخابات استان تهران پیش‌بینی‌شده است گفت: در چیدمان صندوق‌ها تغییراتی صورت گرفته و باتدبیر بهتر فضا و شعب لازم جهت جانمایی بهتر برای مردم فراهم شده است.

به گزارش گروه سیاست شجرنیوز، سیدعباس جوهری رئیس ستاد انتخابات استان تهران صبح امروز در نشست معاونان سیاسی فرمانداری‌های استان تهران که در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان رباط‌کریم برگزار شد، اظهار داشت: در این دوره با توجه به اصلاح قانون انتخابات، فرایند برگزاری راه طولانی را طی کرده و بیش از یک سال است که تدابیر برگزاری انتخابات به‌صورت صحیح انجام می‌شود.

وی افزود: تمهیدات لازم را دنبال می‌کنیم و تا به امروز براساس تقویم و ارزیابی‌های صورت گرفته در امر انتخابات با صحت و دقت کافی پیش رفتیم.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران گفت: نخستین دوره رسیدگی صلاحیت‌ها توسط هیئت نظارت استان اعلام شد و امروز آخرین روز از فرصت اعتراض کاندیدهای رد صلاحیت شده و نیز داوطلبانی که عدم‌تأیید دریافت کردند، است، لذا افراد می‌توانند با مراجعه به سایت شورای نگهبان به‌صورت غیرحضوری اعتراض خود را ثبت کنند.

جوهری تصریح کرد: شورای نگهبان 30 روز فرصت دارد به اعتراضات رسیدگی و نتیجه را از طریق فرمانداری‌ها به داوطلبان اعلام کند و بعد از 30 روز هم یک فرصت دارند اعتراض نهایی را انجام دهند و در مرحله آخر عدم‌تأییدها اعلام خواهد شد و عدم احراز در آن مرحله دیگر نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: شرایط برای برگزاری انتخابات با ساختار پشتیبانی قوی در تهران و شهرستان‌های استان تهران صورت گرفته و ما وظیفه داریم در امانت‌داری کامل انتخابات را دنبال ‌کنیم.

معاون سیاسی استانداری تهران در ادامه عنوان کرد: در چیدمان صندوق‌ها تغییراتی صورت گرفته و باتدبیر بهتر فضا و شعب لازم جهت جانمایی بهتر برای مردم فراهم شده تا شرکت‌کنندگان برای اخذ رأی راحت‌تر باشند.

جوهری گفت: ما در ستاد انتخابات با آمادگی کامل ادامه فرایند انتخابات مرحله‌به‌مرحله پیش می‌رویم، تا مشارکتی قوی در امر انتخابات و حماسه سیاسی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی رقم خورد.

 وی یادآور شد: در استان تهران در حوزه امنیت تدابیری صورت گرفته و در حوزه رقابت هم تبلیغات عادلانه توسط کمیته اطلاع‌رسانی ظرفیت دستگاه‌ها احصاء و در اختیار کاندیدها قرار می‌گیرد و در شهرستان‌های استان تهران هم صداوسیما کانالی مجزا در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد تا آن‌ها به‌صورت تصویری برنامه‌های خود را به مردم ارائه دهند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران خاطرنشان کرد: آمار کل صندوق‌ها در استان تهران تغییر و جابه‌جایی انجام شده و 6809 صندوق تا به امروز پیش‌بینی‌شده و صندوق‌هایی که مراجعه کننده کم بود به مکان‌های دیگر ازجمله پارک‌ها و مکان‌های پرتردد انتقال می‌یابد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.