اخبار شهرستان رباط کریماخبارخبر مهمدر استان

چند واحد صنعتی در رباط‌کریم با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید

رباط کریم- چند طرح صنعتی و تولیدی با حضور استاندار تهران، مسئولان استانی و شهرستانی در رباط کریم عصر روز دوشنبه به بهره برداری رسید.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، شرکت کارخانه شرکت دانش بنیان مهندسی و خدمات ایفا صنعت تابا امروز دوشنبه افتتاح و با حضور استاندار تهران به صورت آغاز به کار کرد.

این شرکت با اعتبار سه هزار میلیاردریال در زمینه تولید انواع پره های توربین و تجهیزات و قطعات پالایشگاهی فعالیت دارد که به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرد و در فاز اول که امروز آغاز به کار کرد برای ۹۴ نفر اشتغال ایجاد می کند.چند واحد صنعتی در رباط‌کریم با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید

شرکت حمید صنعت فرد امروز با حضور استاندار تهران با اعتبار ۹ هزار و ۸۰۰ میلیاردریال در زمینه تولید ظروف پلاستیکی و اشتغال زایی برای ۱۳ نفر در شهرک صنعتی پرند آغاز به کار کرد.

علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه جمعی از مسئولین شهرستان از کارخانه سرو صنعت سپاهان در شهرک صنعتی پرند رباط کریم بازدید کرد.

این کارخانه در زمینه تولید قطعات خودرو فعالیت دارد و زمینه اشتغال برای ۱۰۰ نفر را فراهم کرده است و فاز دوم آن در حال تکمیل که قرار است در آینده نزدیک درزمینه تولید خودروهای برقی فعالیت خود را آغاز کند.

شرکت سپهر منور در زمینه تولید انواع لوازم و لامپ های روشنایی در شهرک صنعتی پرند رباط کریم از دیگر واحدهای صنعتی بود که استاندار تهران وهیات همراه از آن بازدید کردند.

چند واحد صنعتی در رباط‌کریم با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با جعیت ۵۵۰ هزار نفر و دارای سه شهر رباط کریم، نصیرشهر و پرند قرار دارد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.