اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

کارگاه های پرخطر شهرستان قدس زیر ذره بین بازرسی

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قدس از اجرای طرح ضربتی بازرسی از کارگاه های پرخطر این شهرستان در آستانه روز ملی آتش نشانی خبر داد.

کارگاه های پرخطر شهرستان قدس زیر ذره بین بازرسی

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس،سوسن شیری روز چهارشنبه ضمن گرامیداشت روز ملی ایمنی و آتش نشانی به خبرنگاران گفت: حوادث شغلی به هر صورت و درجه‌ای که باشد برای کارگر، کارفرما و جامعه زیان‌های اقتصادی و اجتماعی بسیاری از جمله هزینه‌های درمانی، خسارت ناشی از توقف کار به دلیل حادثه و خسارات پرداختی در صورت از کارافتادگی دارد، از این رو رعایت ضوابط برای کاهش حوادث، امری حیاتی است.

وی ادامه داد: در این راستا و در آستانه ۷ مهرماه روز ملی آتش نشانی مانور و طرح ضربتی بازرسی از چندین پروژه ساختمانی در حال احداث با هماهنگی شهرداری شهر قدس انجام شد.

شیری یادآور شد: در بازرسی های انجام شده به مالکان دو کارگاه ساختمانی اخطار لازم داده و مقرر شد تا چند روز آینده کارشناسان اداره کار دوباره به این کارگاه ها مراجعه کنند تا وضعیت تامین ایمنی کارگاه بررسی مجدد شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی از واحدهای کارگری یکی از برنامه‌های اصلی این اداره است که به صورت ادواری و موردی انجام می‌شود اما این مانور به صورت ضربتی صورت گرفت.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان قدس گفت: بازرسان و کارشناسان اداره کار مهم‌ترین بازوی اجرایی در جهت نظارت بر حسن اجرای قانون کار و مسائل ایمنی در کارگاه ها هستند و تلاش می کنیم با ارتقای فرهنگ ایمنی کار، آموزش و رعایت مقررات ایمنی حوادث ناشی از کار را کاهش دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.