اخبار شهرستان شهریاراخبارخبر مهمدر استان

کشف انبار کالای قاچاق در شهریار| توقیف ۲۰۰ وسائط نقلیه فاقد و پلاک مخدوش در اسلامشهر

شهریار- کشف انبار کالای قاچاق در شهریار ، توقیف وسائط نقلیه فاقد و پلاک مخدوش در اسلامشهر و جمع آوری معتادان متجاهر در "شهریار" از اهم اخبار پلیس در غرب استان تهران است.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، کشف انبار کالای قاچاق در شهریار به ارزش ۲۰ میلیارد ریال ، توقیف ۲۰۰ وسائط نقلیه فاقد و پلاک مخدوش در اسلامشهر و جمع آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در “شهریار” از اهم اخبار پلیس طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستانهای شهریار و اسلامشهر در غرب استان تهران است.

توقیف ۲۰۰ وسائط نقلیه فاقد و پلاک مخدوش در اسلامشهر

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی اسلامشهر روز شنبه اظهار داشت: در راستای اجرای طرح های برخورد با خودرو و موتورسیکلت های فاقد، پلاک مخدوش و دستکاری شده در سطح شهرستان در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۹۸ دستگاه موتورسیکلت، ۲ دستگاه خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شدند.

کشف ۲۰ میلیارد ریالی انبار کالای قاچاق در شهریار

سرهنگ سید هاشم حسینی خواه رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در گفت و گو با خبرگزاری پلیس، در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و جابجایی لوازم وتجهیزات ساختمانی قاچاق در شهرستان شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار، تجهیزات ساختمانی از نوع کمچه بنایی به تعداد ۹ هزار ۶۰۰ عدد در سایزهای کوچک و بزرگ کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران با بیان اینکه ارزش کالای کشف شده ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ حسینی خواه در پایان خاطرنشان کرد: هرگونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.

جمع آوری ۱۲۰ معتاد متجاهر در “شهریار”

سرهنگ پیمان فتاحی فرمانده انتظامی شهریار اظهار داشت: در اجرای طرح جمع آوری معتادان متجاهر، ماموران پایگاه مبارزه با موادمخدر با همکاری کلانتری های تابعه پس از اخذ دستور قضائی نسبت به جمع آوری معتادین متجاهر و پرخطر در شهرستان شهریار اقدام کردند.

وی افزود: در اجرای این طرح پلیس با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل های پاتوق معتادان متجاهر و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح در شبانه روز گذشته تعداد ۱۲۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب را از سطح شهرستان شهریار جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و همچنین ترک اعتیاد به مرکز ترک اعتیاد انتقال دادند.

سرهنگ فتاحی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس شهریار با ادامه این طرح ها با هدف بهبود وضعیت معتادان متجاهر با تمام توان پیگیر و آماده خدمت گذاری به مردم می باشند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.