اخبار شهر رباط کریماخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

کشف پرونده ۱۷ میلیارد ریالی تعدی به اموال دولتی در رباط کریم

رباط کریم- رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران از کشف پرونده تعدی به اموال دولتی به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در اشکانیه رباط کریم خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، سرهنگ داریوش صادقی فرد با اشاره به شناسایی سودجویان گفت: یکی از سازمان‌های دولتی در شهرستان رباط کریم در 19 مهرماه 3 سال گذشته، 13هزار مترمربع از املاک غیرمنقول خود را در رباط کریم در شهرک مسکونی اشکانیه به شرکتی به مبلغ ماهیانه 700 میلیون ریال واگذار کرده بود و پس از 2 سال به علت عدم ایفای تعهدات پیمانکار، درخواست فسخ قرارداد را مطرح کرده و پیگیری قضائی آن را انجام داده و خواهان استرداد زمین خود شده است.

وی افزود: در پی کسب این خبر، با پیگیری صورت گرفته با توجه به اینکه پیمانکار به تعهدات خود در یک سال قبل پایبند نبوده، تحقیقات در این خصوص انجام شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با همکاری دادستان شهرستان رباط کریم دستور پلمب ملک به نفع یکی از سازمان‌های دولتی در شهرستان رباط کریم صادر و ملک اعلامی پلمب شد.

سرهنگ صادقی فرد در پایان خاطرنشان کرد: ارزش پرونده مطرح شده توسط کارشناسان، 17 میلیارد ریال تخمین زده می‌شد که با تلاش مأموران پلیس امنیت اقتصادی منجر به نتیجه شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.