اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

کشف ۲۰۳ عدد تلفن همراه مسروقه پیش از ارسال به افغانستان

شهر ری- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری مالخر حرفه‌ای و سابقه‌دار تلفن همراه مسروقه در دولت آباد، خبر داد و گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۰۳ عدد انواع تلفن همراه هوشمند مسروقه بسته‌بندی‌شده و آماده ارسال به کشور افغانستان بود کشف شد.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی فرمانده انتظامی این شهرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری سارق حرفه‌ای اظهار داشت: در پی ادامه تحقیقات از سارقان حرفه‌ای تلفن همراه که در محدوده دولت آباد اقدام به سرقت می‌کردند، عوامل تجسس کلانتری 167 این فرماندهی در 20 بیستم خردادماه امسال هویت و مشخصات مالخر تلفن‌های همراه که از اتباع کشور همسایه بود را شناسایی کردند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی دوربین‌های مسیرهای مواصلاتی حضور احتمالی متهم، سرانجام در بیست و سوم خردادماه مخفیگاه متهم را در محدوده دولت آباد شناسایی کردند و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی روز گذشته تیم‌های عملیات کلانتری دولت آباد به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به دستگیری متهم با شلیک چند تیر هوایی بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه وی تعداد 203 عدد انواع تلفن همراه هوشمند مسروقه بسته‌بندی‌شده و آماده ارسال کشف که به همراه متهم به کلانتری منتقل شده و مأموران تحقیقات تخصصی خود را جهت تکمیل پرونده آغاز کردند.

سرهنگ طرهانی در پایان خاطر نشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهم 36 ساله سابقه‌دار ضمن اقرار به بزه انتسابی اظهار داشت؛ پس از خرید و جمع آوری تلفن‌های همراه مسروقه آن‌ها را به کشور افغانستان ارسال می‌کرد که جهت سیر مراحل قانونی به دادسرای شهرری اعزام و سپس روانه زندان شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.