شهر باغستاناخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

کشف ۲ کارگاه تولید ظروف یکبار مصرف غذایی غیر بهداشتی در شهریار

شهریار- جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: از ۲ کارگاه، تعداد ۲۲۱۰۰ عدد ظروف یکبار مصرف غیرمجاز و غیر بهداشتی و ۶ دستگاه مخصوص بسته بندی کشف شد که در این کارگاه با جعل پروانه بهداشتی کار غیرمجاز انجام می‌شد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سردار مهدی کرمی با اشاره به کشف کارگاه غیرمجاز اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و رصد و پایش انبارها، کارگاه‌ها و سوله‌ها، مامورین اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس در معیت کارشناسان شبکه بهداشت شهرستان شهریار اقدام به بازدید از انبارها و کارگاه های منطقه کردند.

وی افزود: برابر هماهنگی قضایی در بازدید صورت گرفته مأموران موفق به شناسایی 2 کارگاه بزرگ تولید و بسته بندی ظروف یکبار مصرف غیر مجاز با جعل پروانه بهداشتی در موقعیت شهرک بابا سلمان شهریار شدند.

جانشین فرمانده انتظامی غرب استان تهران در ادامه گفت: در بازدید صورت گرفته از این 2 کارگاه، تعداد 22100 عدد ظروف یکبار مصرف غیرمجاز و غیر بهداشتی و 6 دستگاه مخصوص بسته بندی کشف شد.

سردار کرمی با اشاره به ارزش 30میلیارد ریالی اقلام مکشوفه، خاطرنشان کرد: در این رابط 2 نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع محترم قضائی شدند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.