اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

کشف ۶۰ هزار قرص فاسد از مغازه ضایعاتی

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از کشف بیش از ۶۰ هزارعدد انواع قرص‌های غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد.

کشف ۶۰ هزار قرص فاسد از مغازه ضایعاتی

به گزارش شجرنیوز، سرهنگ شاهپور فلاحی گفت: ماموران کلانتری ۱۲ شهرستان قدس، پس از دریافت  خبری مبنی بر فعالیت گسترده یک باب ضایعاتی در خصوص دپوی قرص‌های غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته، موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفته و پس از اخذ دستور مقام قضائی، رئیس کلانتری ۱۲ شهرستان قدس برای بازرسی از ضایعاتی در محل حضور پیدا کردند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ در بازدید از این ضایعاتی موفق به کشف بیش از ۶۰ هزار عدد انواع داروی غیرمجاز و تاریخ مصرف گذشته از جمله ۱۹ هزار عدد قرص روانگردان، بیش ۱۲ هزار عدد قرص و سرم تاریخ مصرف گذشته، ۷ هزار عدد قرص و دارو‌های دندانپزشکی و بیش از ۲۰ هزار عدد انواع قرص‌های متفرقه و تاریخ مصرف گذشه و ۲ هزار عدد سرنگ فاسد کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قدس با اشاره به دستگیری یک نفر  در این خصوص و  کشف بیش از ۳۴ عدد پست مخابراتی از این ضایعاتی، خاطرنشان کرد:متهم دستگیر شده  با توجه به شواهد و مدارک موجود، به بزه انتسابی اعتراف کرد که در همین رابطه پرونده مقدماتی تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.