اخبار شهر ریاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

گازرسانی به روستاهای فشافویه نباید به یک آرزو تبدیل شود

ری- رئیس شورای اسلامی شهرستان ری از اختصاص سهمیه ۱۰۰ هزار تنی آسفالت برای معابر و خیابان‌های شهرری خبر داد و گفت: گازرسانی به روستاهای فشافویه نباید به یک آرزو تبدیل شود، پیگیری‌های زیادی صورت گرفت اما کار با کندی پیش می‌رود.

به گزارش شجرنیوز از ری، جعفر شربیانی عصر امروز در پانزدهمین جلسه شورای اسلامی شهرستان ری که با حضور شهردار منطقه 20، رئیس منطقه برق شهرری و رئیس شورای عالی استان‌ها تشکیل شد ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش اظهار داشت: موفقیت و عاقبت‌به‌خیری سرانجام کار افرادی است که از راه امام حسین و عبرت‌های واقعه‌ی عاشورا تأسی گرفتند، لذا امیدواریم بتوانیم حسینی عمل کرده و در خدمت به مردم برمدار حق و عدالت رفتار کنیم.

وی با اشاره به انتصاب شهردار جدید منطقه 20 افزود: در بسیاری از موارد تغییرات آثار مثبت و رو به جلویی دارد لذا امیدواریم با توجه به عملکرد و اقدامات خوب شهردار جدید شاهد اقدامات و اتفاقات خوبی در شهرری باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در ادامه گفت: فضای شهرستان ری فضای همدلی، وحدت، کار و کوشش برای مردم است و نقش شورای اسلامی شهرستان ری نسبت به دوره‌های قبلی در این فضای کار و کوشش از جهت مطالبه گری، ارتباط با مردم و نقش‌آفرینی در پیگیرها، پررنگ‌ و ویژه بود و این امر به دلیل حضور مؤثر اعضای محترم شورای اسلامی شهرستان ری در موضوعات بخش‌ها، شهرها و شهرستان است.

شربیانی ادامه داد: شهرداری تهران در منطقه 20 کار ویژه‌های خوبی را تعریف کرده و خدمات ارزنده‌ای ارائه می‌دهد بر همین اساس از شهردار درخواست می‌کنیم که سرعت روند خدمات افزایش یابد.

وی تصریح کرد: در سال جاری سهمیه آسفالت منطقه 20 به 100 هزار تن افزایش یافت که اتفاقی ویژه برای شهرری است و باید تا فصل آسفالت‌ریزی، به‌صورت جهادی کار اجرایی انجام و مردم شاهد خدمات خوبی در این زمینه باشند.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه پروژه پارکینگ طبقاتی ضلع جنوبی حرم پروژه بسیار مهم و ملی است ابراز داشت: تقریباً موانع پیش روی این پروژه رفع شده و به تأیید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین و مدرن‌ترین پارکینگ طبقاتی کشور خواهد بود که با محوریت شهرداری تهران در ضلع جنوبی حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) احداث خواهد شد.

شربیانی در پایان گفت: گازرسانی به روستاهای بخش فشافویه نباید به یک آرزو در این دوره تبدیل شود، پیگیری‌های زیادی نیز در این خصوص صورت گرفت ولی متأسفانه کار با کندی پیش می‌رود.

گلایه سروری از اعلام دستگیری شوراها پیش از احراز تخلف

پرویز سروری عضو شورای اسلامی شهرستان ری و رئیس شورای عالی استان‌ها نیز با تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) گفت: انقلابی واقعی کسی است که به موقع عمل کند و وقتی رهبر معظم انقلاب می‌گوید امیدآفرینی کنید باید امید را در جامعه جاری کنیم.

وی افزود: در دیداری که با حجت‌الاسلام‌ والمسلمین اژه‌ای ریاست محترم قوه قضائیه داشتیم، از عجله‌ی کردن برخی دادستان‌ها در اطلاع‌رسانی دستگیری برخی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای کشور که جرم آن‌ها قطعی و محرز نشده گلایه کردیم چراکه این کار باعث بدبین شدن مردم به نمایندگان خود در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها می‌شود.

لزوم صرفه‌جویی مصرف برق در ادارات شهرستان ری

در پایان این جلسه خانی رئیس منطقه برق ری ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده توسط اداره برق ری، بر صرفه‌جویی در مصرف برق توسط ادارات شهرستان ری تأکید کرد و هشدار داد در صورت عدم صرفه‌جویی با مشکلات جدی روبه‌رو خواهیم شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.