شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

گزارش تصویری| نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار روی صحنه رفت

شهریار- همزمان با ایام محرم حسینی، نمایش مذهبی زینب(س) به مدت شب روز در شهر وحیدیه شهریار به روی صحنه رفت.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، نمایش مذهبی زینب(س) به کارگردانی سعید یعقوبلو از 14 مرداد ماه به مدت سه شب در سالن همایش های خلیج فارس وحیدیه شهریار به روی صحنه رفت.

سعید یعقوبلو کارگردان نمایش زینب (س)، در حاشیه اجرای نمایش ضمن گفتگو با شجرنیوز گفت: نمایش زینب(س) پیش از این به مدت 10 سال اجرا رفته بود و امسال برای سومین سال در شهر وحیدیه با همراهی 40 نفر از نوجوانان و جوانان شهرستان شهریار به اجرا در آمد.

یعقوبلو با اشاره به استقبال مناسب شهروندان از این نمایش افزود: این اجرا پس از حدود دو ماه تمرین، به مدت سه شب و در سالن 700 نفری خلیج فارس انجام شد که در هر سه شب ظرفیت سالن تکمیل شد. اما بسیار علاقه مند بودیم تا این اثر در شهرها و محلات مختلف شهرستان اجرا شود که متاسفانه هماهنگی و همکاری مناسبی از سوی مسئولین مربوطه انجام نشد و فقط توانستیم در شهر وحیدیه این نمایش را ارائه نماییم که جا دارد از مجموعه مدیریت شهری بابت حمایت های صورت گرفته تقدیر و تشکر نماییم.

 نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار  نمایش مذهبی زینب (س) در وحیدیه شهریار

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

سردبیر: حامدکریمی

 

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.