اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

گزارش شهروند خبرنگار؛ دردسرساز شدن وضعیت جاده ملارد به صفادشت

وضعیت روکش آسفالت و روشنایی جاده ملارد به صفادشت مدت زمان زیادی است که حال خوشی ندارد.

گزارش شهروند خبرنگار؛ دردسرساز شدن وضعیت جاده ملارد به صفادشت

به گزارش شجرنیوز به نقل از شهروندخبرنگار، بسیاری از شهروندان برای رفتن به شهر دیگر از سفر جاده‌ای استفاده می‌کنند و به دلیل استفاده زیاد، جاده های کشور باید از امکاناتی مانند هموارسازی، روشنایی جاده و دیگر موارد فراهم شود. مهمترین مسئله هموار بودن جاده از نظر روکش مناسب آسفالت است تا حتی الامکان از تصادفات و خطرات جاده‌ای جلوگیری شود.

اما مدت زمان زیادی است که جاده ملارد به صفادشت با این مشکل مواجه است و بار‌ها رانندگان از وضعیت این جاده گلایه کرده اند و درخواست رسیدگی به آن را داشتند، اما تاکنون هیچ اقدامی صورت نگرفته است علاوه بر روکش فرسوده آسفالت، از روشنایی مناسبی نیز برخوردار نیست و در تاریکی به سر می‌برد. این محدوده بسیار حادثه خیز و همواره بستر ساز تصادفات متعددی است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویری از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

شهروند خبرنگار

شهروند خبرنگار شهروندان یک جامعه هستند که در فرایند جمع‌آوری، گزارش، تحلیل و انتشارِ اخبار و اطلاعات در جامعه، نقش فعالی بازی می‌کنند. در سالهای اخیر پس از گسترش فرهنگ دیجیتال، اینترنت، تلفن‌های همراه دوربین‌دار و دوربین‌های دیجیتال هم‌چنین شبکه‌های اجتماعی بسیاری از شهروندان عادی با تصویر برداری و عکاسی از وقایع پیرامون‌شان و انتشار آن در سطح اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فرهنگ جدیدی به عنوان شهروند خبرنگار را پدیدآوردند. این واژه به هنگام وقایع پس از اعتراضات وال استریت و در جریان حرکت‌های جنبش اشغال وال استریت پدیدار شد و پس از آن در کشورهای همسایه و خاورمیانه در جریان وقایع بهار عربی نهادینه شد.

شهروند خبرنگار شجرنیوز باشید و با ارسال فیلم و عکس از سوژه های مورد نظر ما را در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هرچه بهتر و بیشتر یاری کنید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.