اخبار شهرستان قدساخبارخبر مهمدر استان

گزارش پلیس به دادستان در خصوص زیرگذر شهرقدس به شهریار

قدس- پلیس در خصوص عدم اقدام برای سنجش ارتفاع زیرگذر شهریار به قدس، مراتب را به دادستان عمومی و انقلاب این شهرستان گزارش کرده است.

به گزارش شجرنیوز از شهرقدس، سردار کیومرث عزیزی از بررسی زیرگذر شهریار به قدس در خصوص توجه به حداکثر ارتفاع در این زیرگذر توسط پلیس راه خبر داد و گفت: برابر اعلام پلیس راه فرماندهی انتظامی غرب استان تهران، در ارتباط با زیر گذر شهرقدس طی دو نوبت با فرمانداری قدس و راهداری شهریار مکاتبه شده است.

وی گفت: طی این مکاتبات و قرار شده که در خروجی از مسیر اصلی گاباری سنجش حداکثر ارتفاع مجدداً نصب شود، اما تاکنون اقدام نشده است.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران اضافه کرد: طی اعلام و گزارش پلیس راه غرب استان تهران مراتب متعاقباً روز یکشنبه ۱۷ تیر طی مکاتبه‌ای به ادارات مرتبط و همچنین به دادستان محترم عمومی و انقلاب قدس گزارش شده و قطعاً تا حصول نتیجه پیگیری‌ها ادامه خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، عدم توجه به حداکثر ارتفاع جهت عبور از زیرگذر شهریار به قدس و اتلاف زمان و انرژی بارها سبب انتقاداتی شده و این چندمین مورد است که کامیون‌ها و تریلی‌ها تا زیر پل آمده و امکان عبور ندارند.

به نظر می‌رسد، این اقدام پلیس در اصلاح این پل و پیگیری آن گام مثبتی برای اصلاح این زیرگذر است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.