اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

۲۰ شهریورماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام دانش‌آموزان

تهران- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از پایان مهلت ثبت نام دانش آموزان در ۲۰ شهریورماه خبر داد و گفت: از خانواده‌ها تقاضا داریم برای ثبت نام و درخواست کتاب درسی عجله کنند.

به گزارش شجرنیوز از تهران، مسعود بهرامی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، با اشاره به تمهیدات و اقدامات صورت گرفته به منظور بازگشایی مدارس اظهار داشت: پروژه مهر و رونده آماده سازی مدارس جهت بازگشایی در آغاز سال تحصیلی در شهرستان‌های استان تهران در حال اجراست.

وی افزود: پروژه مهر در استان تهران از اسفند آغاز شده و در حال حاضر ثبت نام در میان پایه تکمیل است، اما در ابتدای دوره‌ها و پایه اول ابتدایی، پایه اول متوسطه اول و متوسطه دوم با چالش‌های مواجه هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در ادامه گفت: در پایه اول ابتدایی از این جهت که داده‌های کاملی در اختیار نداریم، بر اساس پیش بینی و برآورد عمل می‌شود.

بهرامی تصریح کرد: در حال حاضر بر اساس پیش بینی و برآورد صورت گرفته در ثبت نام پایه اول ابتدایی دچار عقب‌ماندگی هستیم، لذا از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم تا در اسرع وقت برای ثبت نام فرزندان خود اقدام کند.

وی ادامه داد: تأمین کتاب درسی، کلاس‌بندی دانش آموزان و صدور ابلاغ برای همکاران انجام شده است ودر حال حاضر در مرحله لکه‌گیری هستیم تا اندک موارد باقیمانده نیز تکمیل شود.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران ابراز داشت: در شهرستان‌های استان تهران میزبان تعداد زیادی از اتباع هستیم و بر اساس تصمیمات هیئت دولت، فرایند ثبت نام اتباع در شهرستان‌های استان تهران نیز اجرایی خواهد شد.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه 20 شهریور ماه آخرین مهلت ثبت نام و ساماندهی دانش آموزان است، از اولیای گرامی تقاضا داریم حتماً نسبت به ثبت نام دانش آموز خود در مدارس و ثبت درخواست کتاب درسی عجله نمایند، تا برنامه‌ریزی‌ها برای آغاز سال تحصیلی دانش آموزان با تأمین کتاب درسی و نیروی انسانی صورت گیرد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.