شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

۲ مدرسه در شهریار با حضور استاندار تهران به بهره‌برداری رسید

شهریار- در آستانه سال تحصیلی جدید با حضور استاندار تهران، مسئولان استانی و شهرستانی ۲ مدرسه در شهرک وائین شهریار روز سه شنبه به بهره‌برداری رسید.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، در این آیین ابتدا مدرسه ۱۴ کلاسه شهید محمد آژند در زمینی به مساحت یکهزار و ۸۵۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیاردریال به بهره برداری رسید و در اختیار آموزش و پرورش شهرستان شهریار قرار گرفت.

طرح آموزشی بعدی در قطعه سوم شهرک وائین مدرسه ۱۴ کلاسه شهید سجاد عفتی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۳۵۰ میلیاردریال به بهره برداری رسید.

این گزارش می افزاید: اعتبار هزینه شده برای ساخت این مدارس ۷۰۰ میلیاردریال است که به همت شهرداری شهریار، آموزش و پرورش و سازمان نوسازی مدارس استان تهران به سرانه آموزشی شهرستان شهریار اضافه شد و از سال تحصیلی جدید، در اختیار تعلیم و تربیت شهرستان شهریار قرار خواهد گرفت.

استاندار تهران و هیات همراه همچنین ساختمان آتش نشانی محمد آباد شهریار را افتتاح کردند.

این ساختمان با ۳۲۰ میلیاردریال اعتبار و در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع آماده بهره برداری شده که ماشین آلات و تجهیزات لازم آتش نشانی محمدآباد شهریار نیز توسط شهرداری شهریار خریداری شده است.

 

 

استاندار تهران و هیات همراه در بدو ورود به شهرستان شهریار با حضور بر مزار شهدای شهرک وایین با نثار گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ آنان ادای احترام کردند و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.