اخباراخبار شهرستان پردیسخبر مهمدر استان

۴۰ مدرسه نیمه کاره در استان تهران منتظر تأمین اعتبار

پردیس- رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران گفت: در شهرستان‌های استان تهران ۱۴۰۰ مدرسه خیرساز وجود دارد و ۴۰ پروژه نیمه کاره مدارس داریم که با کمک خیرین تأمین اعتبار شده اما اعتباری برای اتمام و بهره‌برداری از این مدارس وجود ندارد.

به گزارش شجرنیوز از پردیس، آئین افتتاح ساختمان کلاس‌های طراحی در زمینی به مساحت 150 متر مربع با افزایش 120 دانش آموزان در هنرستان فنی حرفه‌ای آفرینش پردیس عصر امروز با حضور فرماندار پردیس، رئیس اداره آموزش و پرورش و خیرین مدرسه ساز برگزار شد.

جعفر شریعتی؛ رییس مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان‌های استان تهران با اشاره به کمبود مدارس در استان تهران، گفت: در شهرستان‌های استان تهران با کمبود مدارس در سال تحصیلی جدید مواجه هستیم و بیشتر پروژه‌ها مربوط به ساخت مدارس نیمه کاره و در انتظار تأمین اعتبار نوسازی و تجهیز مدارس در استان تهران است.

وی افزود: تکمیل و اتمام پروژه‌های نیمه کاره در مدارس استان تهران اولویت دارد و باید به جای احداث مدارس ابتدا پروژه‌های نیمه کاره را تمام کنیم.

رئیس مجمع خیرین مدارس شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: در شهرستان‌های استان تهران 1400 مدرسه خیرساز وجود دارد و نیز 450 خیر در شهر تهران مشغول به فعالیت هستند و 40 پروژه نیمه کاره مدارس داریم که با کمک خیرین تأمین اعتبار شده اما نوسازی و تجهیز مدارس اعتباری برای اتمام و بهره‌برداری از این مدارس ندارد.

شریعتی در پایان خاطرنشان کرد: برای تأمین کمبود ساخت مدارس به جذب و کمک خیرین نیاز داریم و تاکنون خیرین در ساخت مدارس همواره پیشقدم بودند اما نوسازی و تجهیز مدارس اعتباری برای تکمیل این پروژه‌ها در اختیار ندارد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.