شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

۴۱ هزار قلم داروی خارج از شبکه قبل از توزیع در شهریار کشف شد

شهریار- فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از کشف ۴۱ هزار و ۵۵ قلم دارو و آمپول خارج از شبکه توزیع به ارزش یک میلیارد ریال در شهرستان شهریار خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ پیمان فتاحی روز سه شنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش داروی خارج از شبکه توزیع در شهریار، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس انتظامی شهرستان شهریار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات پلیسی و آغاز تحقیقات، محل نگهداری داروهای قاچاق در شهریار مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی قضائی مورد بازرسی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان شهریار با اشاره به اینکه در بازرسی از محل ۴۱ هزار و ۵۵ قلم دارو و آمپول خارج از شبکه توزیع کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش داروهای کشف شده یک میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری قاچاقچی موادمخدر با ۱۸ کیلو تریاک در رباط کریم

سرهنگ تیمور کلانتری فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در پی رصد اطلاعاتی از نگهداری مقدار قابل توجه ای مواد مخدر در منزل یکی از توزیع کنندگان در رباط کریم مطلع شده و بررسی آن را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی منزل متهم، با هماهنگی قضائی به محل اعزام شده و در عملیاتی ضربتی، قاچاقچی موادمخدر را دستگیر کردند.

سرهنگ کلانتری تصریح کرد: در بازرسی از منزل قاچاقچی دستگیر شده، مقدار ۱۸ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

جمع آوری ۱۷۰ معتاد متجاهر در شهرستان ملارد

سرهنگ کیانوش نورمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان ملارد در تشریح این خبر اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه هماهنگ شده و در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع جمع آوری معتادان متجاهر و خطرناک به منظور زیبا سازی چهره شهر و کاهش سایر جرائم در شهرستان ملارد در دستور کار کلانتری ها و پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی افزود: در جریان اجرای این طرح در یک ماه گذشته، تعداد ۱۷۰ نفر از معتادان متجاهر و خطرناک جمع آوری و پس از انجام غربالگری و انگشت نگاری به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شدند.

شناسایی محل تخلیه کالای قاچاق در واوان

سرهنگ محمدرضا علیزاده فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: در جریان اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالاهای ممنوع، اخبار و اطلاعاتی از تخلیه مقادیری قابل توجهی کالای قاچاق در یک انباری در شهرک واوان به دست آمد و بررسی آن در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر ادامه داد: با شناسائی محل تخلیه کالای قاچاق با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از محل در شهرک واوان، هفت هزار و ۸۵۰ عدد ساعت مچی و هفت کارتن خوراک حیوانات به صورت قاچاق کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این عملیات پلیس، یک نفر به عنوان قاچاقچی کالاهای غیرگمرکی دستگیر و برابر دستور قضائی محل انبار پلمب و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

به گفته سرهنگ علیزاده، کارشناسان ارزش ریالی اقلام مکشوفه را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.