اخبار شهرستان پیشوااخبارخبر مهمدر استان

۴ قطار خط ریلی پیشوا ـ تهران برای تعمیر تحویل ‌راه‌آهن شد

پیشوا- فرماندار پیشوا با تأکید بر رفع سریع مشکلات حمل و نقل ریلی گفت: در راستای رفع مسائل حمل و نقلی شهرستان پیشوا ۴ قطار شهری برای تعمیر به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران تحویل شد.

به گزارش شجرنیوز از پیشوا، ابراهیم تاجیک نوری فرماندار این شهرستان، با اشاره به مشکلات قطار شهری شهرستان پیشوا اظهار داشت: تاکنون مکاتبات و پیگیری جلسات بی‌شماری در حوزه شهرستانی و استانداری برای رفع مسائل و پیگیری مشکلات قطار شهری انجام شده که تعداد جلسات مهم نیست بلکه رسیدن به نتیجه مطلوب مهم است و باعث رضایتمندی مردم می‌شود.

وی افزود: پیگیری‌ها به حدی بود که وزیر کار و استاندار تهران از قطارهای شهری بازدید و حتی مسیری نیز با آن تردد کردند؛ پیرو این بازدیدها در وزارت راه و شهرسازی و راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران جلساتی برگزار شد.

فرماندار پیشوا در ادامه گفت: بر اساس پیگیری‌ها این قطارهای تحت مدیریت سازمان تأمین اجتماعی است و هزینه تعمیرات آن منوط به پرداخت یارانه از سوی دولت است.

فرماندار پیشوا با تأکید بر اهمیت تسریع در رفع موانع حمل و نقل این شهرستان اذعان کرد: شرکت راه آهن مسئول پیگیری امور مسافران است و باید پاسخگو باشد؛ تاکنون با پیگیری‌های صورت گرفته 4 قطار شهری برای تعمیر از خط خارج شده و پس از تعمیر به خط حمل و نقل بازخواهند گشت.

تاجیک نوری در پایان با تأکید بر اهمیت پیگیری مشکلات برای رفع کامل آن خاطرنشان کرد: با توجه به جمعیت فراوان مردم در ایستگاه‌های پیشوا، ورامین و باقرآباد انتظار ما از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و وزارت راه و شهرسازی اعطای قطارهای بیشتر برای جابه‌جایی سریع‌تر با توجه به نیاز جمعیتی بوده که امروز دغدغه یک نهاد حاکمیتی و مردم است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع:تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.