اخباراخبار شهر ریاخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

۶۱ انشعاب آب غیرمجاز در شهرری جمع‌آوری شد

شهر ری- ۶۱ فقره انشعاب آب غیرمجاز در محدوده آبفای شهرری شناسایی و جمع‌آوری و پرونده‌ها به منظور سیر مراحل قانونی جهت اقدامات بعدی تحویل دفترحقوقی شد.

به گزارش شجرنیوز از ری، با آغاز فصل گرما و به‌واسطه افزایش چشمگیر مصرف آب در شرایط تنش آبی، نظارت و کنترل مخاطرات مصرف آب از انشعاب غیرمجاز که شامل هدر رفت و کاهش کیفیت آب و نیز افزایش حوادث است در دستور کار آبفای منطقه 6 تهران (شهرری) قرار گرفت و در این میان 61 فقره انشعاب آب غیرمجاز جمع‌آوری شد.

امید صابری، مدیر آبفای ناحیه خاوران با اشاره به شناسایی انشعابات غیرمجاز، اظهار داشت: پس از محرز شدن تخلف صورت گرفته با حضور جانشین دادستانی شهرری و همچنین نمایندگان معاونت مشترکین، حراست و حقوقی شرکت آبفای منطقه 6 (شهرری) 27 انشعاب غیرمجاز آب واقع در روستای اسلام‌آباد جمع‌آوری شد.

وی افزود: انشعابات مذکور به تعداد 27 فقره مربوط به انشعابات غیرمجاز شامل کارگاه‌های صنعتی، باغ و باغچه و غیره در روستای اسلام‌آباد بودند.

مدیر آبفای ناحیه خاوران در ادامه گفت: پس از بررسی بیشتر مشخص شد مالکی، این انشعابات را به‌وسیله سه‌راهی و بدون نصب کنتور به شبکه آب شهری وصل کرده که پس از جمع‌آوری پرونده لازم برای سیر مراحل قانونی با حضور نیروی انتظامی تشکیل و جهت اقدامات بعدی تحویل دفتر حقوقی شرکت شد.

کشف 34 ملک دارای انشعاب غیرمجاز در آبفای منطقه 6 تهران

محمدکاظم عقا، مدیر آبفای ناحیه خانی‌آباد اظهار داشت: در پی پیمایش محدوده تحت پوشش ناحیه خانی‌آباد به همت امدادگران، 34 ملک دارای انشعاب که از خط 63 پلی‌اتیلن غیرمجاز گرفته بودند، شناسایی و با حضور تعداد زیادی از نیروهای یگان‌های عملیاتی و نظامی، نماینده دفتر حراست و امور محرمانه و سایر ارگان‌های خدماتی نسبت به جمع‌آوری و قطع آن اقدام شد.

عقا با اشاره به مخاطرات مصرف آب از انشعاب غیرمجاز در شرایط تنش آبی که شامل هدر رفت و کاهش کیفیت آب، افزایش حوادث و موارد دیگر است گفت: افزایش کشف انشعابات غیرمجاز، شناسایی و تعمیر نشت‌های نامرئی شبکه، مدیریت فشار شبکه، کاهش زمان رسیدگی به حوادث و اتصال و لوله‌گذاری چاه‌های تحت پوشش از مهم‌ترین راهکارهای کارآمد ناحیه خانی‌آباد برای گذر از تنش آبی است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.