اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

ناکامی سودجویان در روستای ارسطوی صفادشت/ ۴۹ بنای غیرمجاز تخریب شد

ملارد- سرپرست اداره جهاد کشاورزی ملارد گفت: با تخریب ۴۹ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای «ارسطو» در بخش صفادشت بیش از ۱۸ هکتار اراضی به حالت اولیه بازگشت و سودجویان ناکام ماندند.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، حمید احمدی سرپرست اداره جهاد کشاورزی ملارد از تخریب بناهای غیرمجاز در بخش صفا دشت خبر داد و گفت: صبح امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه در راستای اجرای دستور رئیس دادگاه بخش صفادشت و به منظور حفظ و حراست از اراضی کشاورزی، ۴۹ بنای غیرمجاز که قرار بود به ویلای های لاکچری تبدیل شود، تخریب شد.

وی با بیان اینکه، خط قرمزی در این رابطه وجود ندارد و تمام مسئولان ارشد شهرستان به ویژه فرماندار و مسئولان محترم قضائی بر مقابله با چنین ساخت و سازهایی تاکید داشته اند، عنوان داشت: به سودجویان و تعرض کنندگان به زمین‌های زراعی و کشاورزی هشدار می‌دهیم، دوره مماشات با این افراد منفعت طلب به پایان رسیده، هرگونه بنای غیرمجاز در اراضی زارعی و کشاورزی را در ابتدای امر ساخت تخریب خواهیم کرد.

سرپرست اداره جهاد کشاورزی شهرستان ملارد با بیان اینکه نیروهای گشتی جهاد به صورت محسوس و نامحسوس در سطح شهرستان حضور دارند، اظهار داشت: مردم شریف شهرستان هرگونه تخلف در زمین‌های اشاره شده را طی تماس با شماره ۱۳۱ حفاظت اراضی کشاورزی در میان بگذارند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: مهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.