اخبار شهرستان ملارداخبارخبر مهمدر استان

۳ هزار قالیباف در شهرستان ملارد فعال هستند

ملارد- مسئول امور بانوان و خانواده فرمانداری ملارد گفت : بیش از سه هزار قالیباف که بیشتر آنان بانوان هستند در شهرستان ملارد فعالیت می کنند.

به گزارش شجرنیوز از ملارد، فاطمه حاجی زاده در حاشیه بازدید از تعاونی مهرگان بافت ثمین شهرستان ملارد اظهار داشت: این شهرستان در حوزه فرش دستباف استعدادهای فراوانی دارد که می توان به عنوان نقطه قوت و ظرفیتی قوی در استان معرفی کرد.
وی احداث سالن نمایشگاه های دایمی برای معرفی محصولات و ساماندهی این قشر زحمتکش را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: باتوجه به فرسایشی بودن شغل قالیبافی نیاز مبرم به حمایت از این شغل برای تداوم آن است که این مهم در اولویت‌ دفتر بانوان فرمانداری قرار دارد.

به گزارش شجرنیوز، این مجموعه جوان با مطالعه، تحقیق، بازاریابی صحیح وتغییر روش و ایده های جذاب ونوین وارد بازار جهانی شده و در نمایشگاه های ملی وبین المللی حضور پررنگ و موثری داشته است و درسال ۹۶ازسوی معاونت زنان ریاست جمهوری به عنوان کارافرین جوان ونخبه معرفی شده است.
تعاونی مهرگان بافت ثمین در زمینه پژوهش، تولید، آموزش وصادرات هنرصنعت فرش ایران به مدیریت نرگس اکرامی، کارافرین جوان ملاردی در شهرستان فعال است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.