اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

درخواست استاندار تهران از پایتخت‌نشینان برای صرفه‌جویی ۲۰ درصدی آب

تهران- استاندار تهران در بازدید از سد امیرکبیر بر لزوم صرفه‌جویی ۱۵ تا ۲۰ درصدی مصرف آب توسط شهروندان تأکید کرد و گفت: مدیریت مصرف باید به‌طورجدی انجام شود.

به گزارش شجرنیوز از تهران، علیرضا فخاری استاندار تهران به همراه جمعی از مدیران به‌منظور بررسی آخرین وضعیت سد امیرکبیر بعد از سیلاب ماه گذشته، ریزش کوه و رانش زمین در محل سد و نیروگاه حاضر و اظهار داشت: سد امیرکبیر یکی از سدهای قدیمی است که آب شرب تهران و شهروندان کرج را تأمین می‌کند اما متأسفانه براثر سیلاب خردادماه سال جاری مسیر رودخانه دچار انحراف شد و برای مدت کوتاهی تأمین آب شرب با مشکلاتی مواجه شد.

وی افزود: با تلاش جهادی و شبانه‌روزی وزارت نیرو، شرکت آب منطقه‌ای تهران و سایر ارگان‌ها خوشبختانه چالش پیش‌آمده به‌سرعت برطرف و آب در مدار تصفیه خانه قرار گرفت.

استاندار تهران ضمن لزوم تقدیر از اقدامات تلاشگران در رفع این حادثه تصریح کرد: تأمین آب شهروندان همواره با دشواری‌هایی همراه است به همین منظور رعایت الگوی بهینه مصرف از سوی شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

فخاری در پایان با تاکید بر لزوم صرفه‌جویی 15 تا 20 درصدی مصرف آب توسط شهروندان خاطرنشان کرد: اعداد و ارقام نشان می‌دهد که برای مدیریت مصرف باید به‌طورجدی اقدام شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.