اخبار شهرستان ریاخبارخبر مهمدر استان

توزیع ۱۵۰۰ کیلو مرغ و گوشت در کوره‌پزخانه‌های شهرستان ری

شهر ری- فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرری از توزیع بیش از ۱۵۰۰ کیلوگرم مرغ و گوشت منجمد و ۱۱ هزار بسته پاچه گوسفند در میان ۱۷۰۰ خانوار نیازمند در محلات کم برخوردار و کوره‌پز خانه‌های شهرستان ری خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از ری، محمدرضا بقائیان فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرری، با تأکید بر اینکه یکی از بهترین اقدامات در عید غدیر، شاد کردن دل مؤمنین است اظهار داشت: بسیج اصناف شهرری همزمان با آغاز دهه امامت و ولایت و عید غدیر خم نسبت به تهیه بسته‌های کمک معیشتی برای اقشار نیازمند در محلات کم برخوردار شهرستان ری اقدام کرد.

وی افزود: کمک‌های بسیج اصناف شهرری در قالب 3 مرحله رزمایش کمک مومنانه و در روستاهای کم برخوردار حاشیه شهرستان ری توزیع و در اختیار مردم قرار گفت.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرری در ادامه گفت: در مرحله نخست 1 تن گوشت منجمد گوسفندی در میان 500 خانوار از محلات کم برخوردار شهرستان ری توزیع شد.

وی ادامه داد: در مرحله دوم این رزمایش در راستای اطعام مؤمنین در 10 محله از کوره‌پز خانه‌های ری 555 کیلوگرم مرغ منجمد تنظیم بازار و به ارزش حدودی 25 میلیون تومان توسط حوزه شهدای بسیج اصناف شهرری در میان 250 خانوار نیازمند توزیع شد.

بقائیان با اشاره به نذر خاص چند تن از بسیجیان اصناف شهرری تصریح کرد: در مرحله سوم از رزمایش کمک مؤمنانه 11 هزار پاچه منجمد گوسفند در میان 900 خانوار از ساکنان روستاهای کم برخوردار ری به مناسبت عید غدیر عرضه شد.

فرمانده حوزه بسیج اصناف شهرری در پایان خاطرنشان کرد: بسیجیان اصناف شهرستان ری در هفته گذشته تلاش کردند تا با کمک در تهیه و اهدای ارزاق به نیازمندان گامی در جهت شناساندن غدیر به مردم بردارند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.