اخباراخبار شهر پرنداخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

رئیس‌کل سازمان‌‌ مالیات‌ در پرند: برای مقابله با فرار مالیاتی ‌هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسیم

رباط کریم- رئیس‌کل سازمان‌‌ مالیات‌ با بیان اینکه برای مقابله با فرار مالیاتی ‌هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسیم، گفت: اراده ما برای مقابله با فرار مالیاتی جدی است.

به گزارش شجرنیوز از پرند، ظهر امروز در مراسمی با حضور سید محمدهادی سبحانیان رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور، حجت‌الاسلام اسماعیل کاظمی امام جمعه پرند، حجت‌الاسلام حسن نوروزی نماینده مردم شهرستان‌های رباط‌کریم، بهارستان و پرند، امید احمدی فرماندار شهرستان رباط‌کریم و دیگر مسئولان، پروژه مسیر ورودی و خروجی میدان آزادی به جاده قدیم پرند-ساوه به نام بلوار شهدای مالیات به بهره‌برداری رسید.

سید محمدهادی سبحانیان در حاشیه افتتاح مسیر رفت‌ و برگشت میدان آزادی پرند به‌ جاده قدیم رباط‌کریم که به نام بلوار شهدای مالیاتی نام‌گذاری شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت اعتبارات مالیات ارزش‌افزوده در بهره‌برداری پروژه‌های شهری اظهار داشت: یکی از مالیات‌هایی که مردم در حال حاضر پرداخت می‌کنند و به‌صورت مستقیم وارد حوزه معیشت، آسایش و افزایش سطح کیفی زندگی آنان هم می‌شود همین مالیات بر ارزش‌افزوده است.

وی افزود: بالغ‌بر 120 هزار میلیارد تومان در سال گذشته و در 4 ماهه ابتدای امسال بالغ‌بر 47 هزار میلیارد تومان منابع مالیات ارزش‌افزوده‌ای بوده که صرفاً به شهرداری‌های کل کشور اختصاص پیدا کرده که مبلغ قابل توجهی از آن صرف عمران و آبادانی شهرها و روستاهایی می‌شود.

 رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور در ادامه گفت: این منابع بعضاً از منابع عمرانی که دولت برای عمران شهرها و روستاها در نظر می‌گیرد بیشتر است که لازم هست این موضوع به سمع و نظر مردم برسد.

 وی در خصوص فرار مالیاتی‌هایی که اتفاق می‌افتد ابراز داشت: یکی از اهدافی که ما در سازمان امور مالیاتی دنبال می‌کنیم مبارزه جدی با فرار مالیاتی است، ما معتقدیم برای افزایش میزان عدالت در حوزه مالیات‌ها باید چتر مالیاتی را گسترش دهیم و از بروز بی‌عدالتی بین کسانی که به‌صورت شفاف کار می‌کنند با کسانی که فعالیت‌های زیرزمینی دارند وجود نداشته باشد.

سبحانیان تصریح کرد: برنامه‌ریزی جدی انجام شده و تمامی دستگاه‌های حاکمیتی می‌توانند در این حوزه به ما کمک ‌کنند تا هم بتوانیم الگوهای فرار مالیاتی را شناسایی و با آن‌ها مقابله کنیم و هم مصادیقی که خود سازمان امور مالیاتی کشور به آن می‌رسد پیگیری خواهیم کرد و اراده ما برای مقابله با فرار مالیاتی جدی است و هیچ خط قرمزی را نمی‌شناسیم.

در ادامه این مراسم حمیدرضا اله‌یاری گفت: پروژه شاخص مسیر دسترسی میدان آزادی پرند به‌جاده قدیم ساوه یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی شهر پرند است که با حضور سید محمدهادی سبحانیان رئیس‌کل سازمان امور مالیاتی کشور و هیئت همراه و مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی و پرند افتتاح شد.

وی افزود: ترافیک ورودی پرند به‌جاده قدیم ساوه و بالعکس، مدت‌ها بود که به یک معضل جدی برای پرند تبدیل شده بود و جهت رفع این مشکل، شهرداری و شورای اسلامی پرند پروژه شاخص و کاربردی مسیر دسترسی میدان آزادی پرند به‌جاده قدیم ساوه را در دستور کار خود قرار دادند.

شهردار پرند در پایان خاطرنشان کرد: ترافیک ورودی جاده قدیم طی سال‌های اخیر تبدیل به یک معضل جدی برای شهروندان به‌ویژه مراجعین به شهرک صنعتی شده بود که با احداث مسیر دسترسی جدید و استاندارد، این مشکل برطرف شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.