اخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استانشهر اسلامشهر

درخواست سازمان فرهنگی شهرداری اسلامشهر برای برخورد جدی و قانونی با عوامل بوفه سینما فجر

اسلامشهر- سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر با انتشار بیانه ای خواستار برخورد جدی و قانونی با عوامل بوفه سینما فجر به دلیل عدم رعایت حجاب شد.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر با انتشار بیانه ای خواستار برخورد جدی و قانونی با عوامل بوفه سینما فجر به دلیل عدم رعایت حجاب شد.

متن پیام این سازمان به شرح ذیل است:

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ قُلْ لِأَزْوَاجِكَ وَبَنَاتِكَ وَنِسَاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ ذَٰلِكَ أَدْنَىٰ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلَا يُؤْذَيْنَ وَكَانَ اللَّهُ غَفُورًا رَحِيمًا

“قطعا حجاب دستور خداوند متعال برای رعایت حدود و حفظ حریم و شخصیت بانوان و خانواده است.”

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اسلامشهر به عنوان یکی از خادمین فرهنگی در شهر حافظان قرآن و شهر هزار شهید اسلامشهر همیشه و همه جا به عنوان یکی از علمداران جبهه فرهنگی تلاش خود را بر #صیانت از امر الهی و حجاب شرعی داشته است و هرگز اجازه هیچ گونه اقدام علیه این امر شرعی و یا نادیده گرفته شدن آن را نخواهد داد.

علی رغم تذکرات متعدد سازمان فرهنگی شهرداری به تمام مجموعه های تحت نظارت خود و خصوصا سینما در خصوص رعایت احکام و حدود الهی و خصوصا حجاب، متاسفانه امشب ویدئویی در برخی از گروه های مجازی شهرستان اسلامشهر منتشر شده است که نشان از اتفاقی تاسف آور در یکی از مجموعه های واگذار شده این سازمان به بخش خصوصی دارد که از همینجا از مؤمنین و مردم شریف اسلامشهر بخاطر این حرکت ناپسند عذرخواهی می‌کنیم.

لازم به ذکر است که علاوه بر محکومیت این حرکت ناپسند به اطلاع مردم شریف اسلامشهر می رساند که سینما فجر اسلامشهر طبق مزایده به بخش خصوصی واگذار گردیده و این سازمان دخل و تصرفی در مدیریت این مجموعه ندارد، اما با این حال به عنوان ناظر مجموعه پردیس سینمایی فجر، خود را موظف به برخورد با هرگونه هنجارشکنی در اماکن واگذار شده می داند و به اطلاع مردم شریف اسلامشهر می رساند که فرد متصدی بوفه مذکور به علت هنجارشکنی و کشف حجاب من بعد حق هیچگونه فعالیتی در پردیس سینمای فجر اسلامشهر را نخواهد داشت.

همچنین این سازمان از عوامل زحمتکش نیروی انتظامی درخواست برخورد جدی و قانونی با عوامل بوفه سینما و پلمپ بوفه را در چهارچوب قوانین مصوب را دارد.

در پایان از دغدغه مندی و مطالبه گری مردم شریف اسلامشهر کمال تشکر را داریم و تاکید خواهیم کرد که سازمان فرهنگی اجازه هیچ گونه بی اعتنایی به احکام مقدس اسلام را نمی دهد.

“ومن الله التوفیق”

 

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.