اخبار شهر ریاخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

۱۳ قهوه‌خانه و سفره‌خانه در ری پلمب شد

ری- فرمانده انتظامی ری از اجرای طرح بازدید از سفره‌خانه‌های سنتی و قهوه‌خانه‌های شهرستان ری خبر داد و گفت: در این طرح ۱۳ سفره‌خانه و قهوه‌خانه‌ غیرمجاز که متصدیان آن‌ها پایبند به قوانین و مقررات صنفی نبود پلمب شدند.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمد قاسم طرهانی عصر امروز در جمع خبرنگاران از اجرای طرح تشدید، کنترل و نظارت بر قهوه خانه‌ها در حوزه استحفاظی شهرستان ری خبر داد و اظهار داشت: صیانت از امنیت عمومی به منظور برخورد با ناهنجاری‌های صنفی، پاکسازی صنوف آلوده و حساس و محل تجمع اراذل و اوباش، شناسایی اصناف متخلف و آسیب پذیر، پاسخگویی به مطالبات مردمی، سالم سازی فضای فعالیت های صنفی و … از اهداف این طرح است.

وی افزود: در اجرای این طرح برخورد با متخلفان و هنجارشکنان و افزایش احساس امنیت فردی و اجتماعی نیز در رأس امور قرار دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به انجام 45 مورد بازدید به صورت محسوس و غیرمحسوس در این طرح، از پلمب 13 واحد صنفی خبر داد و افزود: متصدیان این واحدهای صنفی پایبند به قوانین و مقررات صنفی نبوده و فعالیت غیرقانونی داشتند که از فعالیت صنفی آنان جلوگیری شد.

سرهنگ طرهانی با اشاره به ابلاغ 20 مورد تذکر، صدور 12 برگ اخطار پلمب در این طرح و تداوم و تشدید این گونه اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس ری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.