اخبار شهرستان قرچکاخبارخبر مهمدر استان

تخصیص ۱۸ میلیارد تومان برای تجهیز خطوط انتقال برق قرچک

قرچک- مدیر برق منطقه قرچک گفت: ۱۸ میلیارد تومان برای تجهیز، توسعه و اصلاح خطوط انتقال برق در سال جاری در شهرستان قرچک اختصاص یافته است.

به گزارش شجرنیوز از قرچک، محمد رضا علمایی مدیر برق منطقه قرچک اظهار کرد: وظیفه ذاتی اداره برق خدمت رسانی به شهروندان در حوزه های برق در منطقه است، هدف ادارات و نهاد خدمات رسان جلب رضایت شهروندی است .

وی گفت: سعی خود را به کار بستیم تا همه محلات قرچک به هیچ عنوان خاموشی نداشته باشد، این روشنایی باعث می شود تا مشکلات و معضلاتی که در حوزه سرقت نداشته باشیم.

علمایی افزود: با زحمات و تلاش شبانه روزی پرسنل برق منطقه شهرستان پروژه سیم به کابل در سال گذشته انجام شده است و در سال جاری اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد تومان جهت تجهیز و توسعه، احداث و اصلاح و بهینه سازی شبکه در نظر گرفته شده است، تبدیل خطوط سیم به کابل باعث می شود سرقت خطوط انتقال کاهش پیدا کرده و ایمنی در حوزه انتقال خطوط برق افزایش پیدا کند.

مدیر برق منطقه قرچک گفت: سال گذشته ۱۳ ترانس برق ۳۱۵ کاوا در راستای تثبیت جریان برق در سطح شهرستان نصب شده که ارزش ریالی این ترانس ها ۸ میلیارد تومان است و ۵ ترانس ۳۱۵ کاوا نیز از اعتبارات روستایی نصب شده است، در خصوص اصلاح خطوط فشار ضعیف اعم از سیم به کابل در حدود ۴ میلیارد تومان هزینه شده، در راستای اصلاح خطوط برق از اعتبارات روستایی ۲ میلیارد تومان در روستاها هزینه شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۱۱۰ هزار مشترک برق در شهرستان وجود دارد، که از این بین ۸۰ درصد مشترک ها خانگی هستند که ۹۶ هزار اشتراک خانگی و هزار ۱۱۰۰ اشتراک صنعتی و الباقی سایر حوزه ها  از نعمت برق بهرمند هستند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.