اخبار شهرگلستاناخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

عاملان تیراندازی در معابر شهرگلستان دستگیر شدند

بهارستان- فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان از دستگیری عاملان تیراندازی معابر گلستان و کشف ۱۱ قبضه سلاح سرد و گرم خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سرهنگ مجید عسکری‌نیا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو هفته گذشته درگیری بین اراذل و اوباش و تیراندازی شد اظهار داشت: این رفتار هنجارشکن اراذل و اوباش منجر به سلب آسایش مردم شده بود که در کوچه میلان 11 شهرگلستان رخ داد که مطالبه مردم برخورد با اشرار بود.

وی با بیان اینکه عاملان تیراندازی طی این مدت متواری شده بودند افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی بهارستان پس از چندین روز تلاش و با انجام شگردهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده، موفق به شناسایی مخفیگاه عاملان این تیراندازی در پرند شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در ادامه با اشاره به هماهنگی با مقام قضایی 5 نفر از عاملان تیراندازی در مخفیگاهشان دستگیر شدند تصریح کرد: 11 قبضه سلاح سرد و گرم و 17 دستگاه گوشی تلفن همراه و مودم از مخفیگاه متهمان کشف شد.

عسکری نیا با با بیان اینکه سه دستگاه خودرو نیز در این خصوص توقیف شد گفت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در پایان با بیان اینکه پلیس اجازه هیچ گونه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد خاطرنشان کرد: با مجرمان، اراذل و اوباش و افرادی که بخواهند در جامعه نظم و امنیت عمومی را مختل کنند برابر قانون به شدت برخورد می شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.