اخبار شهرستان بهارستاناخبارخبر مهمدر استان

پرداخت ۶۵ میلیارد ‌تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی ‌بهارستان ‌

بهارستان- فرماندار شهرستان بهارستان از پرداخت ۱۲۵۴ فقره وام در قالب تسهیلات ماده ۱۸ و سامانه کارا و اشتغال خانگی به مردم خبر داد و گفت: ۶۵ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخت شده است.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، عبدالله نوحی در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه 51 پروژه با اعتبار 663 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید اظهار داشت: رویدادها و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به خوبی توسط رسانه‌های ریشه‌دار به مردم در قالب جهاد تبیین ارائه می‌شود.

وی با اشاره به دستور رئیس‌جمهور بر توجه به قشر ضعیف جامعه افزود: نیازهای شهرستان بهارستان در سال‌های اخیر شناسایی شده و تمام مسئولین در بهارستان ایجاد زیرساخت‌ها و فراهم کردن رفاه مردم با استفاده از اعتبارات ملی، استانی و شهرستانی است.

فرماندار بهارستان به فاصله معنادار حوزه‌های آموزشی و درمانی با استانداردها اشاره کرد و گفت: کارها با قدرت در بهارستان در قالب مصوبات ریاست جمهوری و پروژه‌های شهرداری‌ها آغاز شده است و قطعاً فاصله‌ها در سرانه‌های مختلف کمتر از گذشته خواهد شد.

نوحی با بیان اینکه کوچک‌ترین مشکلات مردم که توسط رسانه‌ها منعکس می‌شود باید حل شود تصریح کرد: مهم‌ترین رخداد بهارستان در یک سال گذشته حضور ریاست جمهوری با مصوبات بسیار خوب برای توسعه شهرستان بهارستان بود.

وی به ابلاغ مصوبه اجرایی کمربندی جنوبی از اسلامشهر به بهارستان و رباط‌کریم اشاره کرد و افزود: 10 پروژه ساخت مدرسه با دستور رئیس‌جمهور در بهارستان فعال است و مرحله سفت کاری آن به اتمام رسیده که 6 مدرسه خیر ساز نیز پیشرفت فیزیکی مطلوبی را داشته است.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه توسعه فضاهای ورزشی و رشد سرانه‌ها در این حوزه توسط شهرداری‌های سه شهر شهرستان مطلوب بوده است گفت: جانمایی دو کلانتری در شهرستان انجام و اعتبارات آن تأمین شده است.

نوحی به تحویل پروژه مرکز تولد و بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) نسیم‌شهر به پیمانکار اشاره و ابراز داشت: این دو پروژه از مصوبات سفر ریاست جمهوری به بهارستان بود که با جدیت روند ساخت آن دنبال می‌شود.

وی به پرداخت 1254 فقره وام در قالب تسهیلات ماده 18 و سامانه کارا و اشتغال خانگی به مردم اشاره کرد و گفت: 65 میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی پرداخت شده است.

فرماندار بهارستان با بیان اینکه در بهارستان اشتغال منفی وجود ندارد تصریح کرد: توسعه فضاهای آموزشی، امنیتی، درمانی و فضاهای سبز از مهمترین اقدامات و برنامه‌های مدیران بهارستان در رشد سرانه‌ها است.

نوحی در پایان با اشاره به افتتاح 51 پروژه عمرانی، آموزشی، زیرساختی، ورزشی، اقتصادی و عمرانی با اعتبار 663 میلیارد تومان خاطرنشان کرد: طرح مطالعات مترو توسط یکی از شهرداران بهارستان انجام خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.