اخبار شهرستان پاکدشتاخباردر استان

۷۹ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در پاکدشت دستگیر شدند

پاکدشت- فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری ۷۹ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر و کشف بیش از ۴۰۰ کیلو انواع مواد افیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شجرنیوز از پاکدشت، سرهنگ نجم‌الدین مرادی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تأکید بر اهمیت حفظ امنیت و مبارزه با ناقضان امنیت در راستای حفظ آرامش جامعه اظهار داشت: در اجرای طرح‌های پاکسازی و با هدف مبارزه جدی با سوداگران مرگ با پیگیری‌های شبانه روزی، اقدامات اطلاعاتی و اشرافیت کامل بر کلیه محورهای مواصلاتی، در یک ماه گذشته طرح پاکسازی نقاط آلوده در سراسر شهرستان اجرا شد.

وی با اشاره به نحوه اجرای طرح افزود: مأموران انتظامی با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در اجرای این طرح‌ها ضمن شناسایی و توقیف 12 دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل مواد مخدر، موفق به کشف مقدار 425 کیلو انواع مواد مخدر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی پاکدشت در ادامه گفت: با تلاش همه‌جانبه صورت گرفته در مدت یادشده، 79 خرده‌فروش و توزیع‌کننده مواد شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ مرادی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم با پلیس در شناسایی و کشف جرائم و دستگیری مجرمان، امنیت را حق قانونی شهروندان دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت یگان‌های انتظامی در جای‌جای نقاط شهرستان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی و کشف جرائم، مجرمان و سوداگران مرگ در امان نخواهند بود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.