اخباراخبار شهرستان ریاخبار قیامدشتخبر مهمدر استان

بوی نامطبوع در قیامدشت؛ از واکنش عضو شورا تا پیگیری محیط زیست شهرستان ری

ری- یک عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت طی پیامی از گلایه مردم از پخش بوی نامطبوعی در شهر و مسئول محیط زیست شهرستان ری هم از پیگیری موضوع با دستور مستقیم فرماندار خبر دادند.

به گزارش شجرنیوز از ری، بوی نامطبوعی در شهر و حوالی قیامدشت از توابع شهرستان ری مردم این منطقه را به ویژه در شب هنگام را آزار می دهد.

این موضوعی است که به تازگی رسانه ای شده و البته که قبلا هم در برهه های زمانی مختلف مورد اشاره بوده است.

برخی منشا بوی نامطبوع را کارخانه های تصفیه روغن در محدوده جغرافیایی مذکور عنوان می کنند.

گفته می شود این بوی نامطبوع بیشتر در حوالی قیامدشت به ویژه روستای چهلقز استشمام می شود و رعایت نکردن استانداردهای لازم توسط کارخانه های روغن را برخی شهروندان، مقصر اصلی این امر اعلام کرده اند.

در تازه ترین تحول حسین سبحانی عضو شورای اسلامی شهر قیامدشت در خصوص وجود بوی نامطلوب در حریم شهر قیامدشت و آزردگی خاطر شهروندان پیامی را جمعه شب در اختیار رسانه ها قرار داد.

او در این پیام آورده است: ضمن عرض ادب و احترام خدمت همشهریان عزیز و آرزوی قبولی عزاداری ها؛ در خصوص موضوع زیست محیطی اعلام شده به اطلاع می رساند مکاتبات و پیگیری های زیادی از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر قیامدشت صورت گرفته که با توجه به ضرورت ورود نهادهای شهرستانی و استانی بویژه سازمان حفاظت محیط زیست، انشاالله در جلسه آتی شورای اسلامی شهرستان ری از طریق مراجع حاکمیتی پیگیر این موضوع بوده و نسبت به رفع آن چاره اندیشی خواهیم نمود.

محمد رستگاری رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری در این باره گفت: فرماندار ویژه شهرستان ری ساعتی پیش دستور پیگیری ویژه صادر کرد که ما نیز با قید فوریت این موضوع را پیگیری و در کوتاه ترین زمان ممکن، مراتب را به اطلاع عموم می رسانیم.

حال باید دید که این پیگیری ها تا چه حد به حل این مشکل محیط زیستی کمک می کند.

شهر قیامدشت مرکز بخش خاوارن با جمعیتی افزون بر ۳۶ هزار نفر از توابع شهرستان ری در جنوب پایتخت واقع است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.