اخبار شهرگلستاناخباراخبار شهرستان بهارستانخبر مهمدر استان

تکذیب ورود چند جوان افغانستانی به منزل زن جوان در بهارستان‌/ ماجرای تجمع در ‌سلطان‌آباد چه بود؟

بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بهارستان گفت: خبر منتشر شده مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان و سرقت از او در محله سلطان‌آباد بهارستان صحت ندارد و تکذیب می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از بهارستان، سید امیر احمدی دادستان این شهرستان، با بیان اینکه تجمع در محله سلطان‌آباد به قصد نزاع دسته‌جمعی بود و با حضور به موقع مأمورین، افراد حاضر متفرق شدند اظهار داشت: برخی کانال‌های خبری بدون اشرافیت به موضوع اخبار کذب را منتشر و جامعه را ملتهب می‌کنند که قطعاً تحت پیگرد قرار خواهند گرفت.

وی افزود: خبر منتشر شده مبنی بر ورود چند جوان افغانستانی به خانه زن جوان و سرقت و درگیری با مردم در محله سلطان‌آباد صحت ندارد و قویاً تکذیب می‌شود که برخی رسانه‌ها به اشتباه به آن پرداخته‌اند.

دادستان بهارستان گفت: رسانه‌ها باید دقت بیشتری در انتشار اخبار داشته باشند و جامعه و مردم را در شرایط نادرست و اشتباه قرار ندهند.

احمدی در پایان با بیان اینکه امنیت روانی و امنیت اجتماعی خط قرمز دادستانی بوده و در این خصوص مماشاتی صورت نخواهد گرفت خاطرنشان کرد: کسانی که با انتشار اخبار کذب امنیت روانی جامعه را بر هم زده و موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم کنند و همچنین افرادی که مردم را تشویق و تحریک به تجمعات غیرقانونی می‌کنند مطابق قانون با آن‌ها برخورد خواهد شد کما اینکه در این راستا تاکنون یک نفر بازداشت شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.