اخبارگوناگونورزش

رئیس انجمن مینی گلف ایران: توسعه مینی گلف مبتنی بر آموزش است

امیرحمزه توسلی، رئیس انجمن مینی گلف ایران از برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی و همگانی سازی این رشته در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش  شجرنیوز به نقل از روابط عمومی انجمن مینی گلف ایران، رئیس این انجمن با اشاره به اهمیت توسعه رشته مینی گلف در سطوح مختلف جامعه گفت: بی شک مدارس از اصلی ترین پایگاه های ورزش به شمار می روند و بخش مهمی از جامعه به عنوان دانش آموز، معلم و مربی در این فضا مشغول به فعالیت می باشند که باتوجه به ساختار آموزشی آن محیطی ایده آل برای عرضه این ورزش و برگزاری دوره های مختلف آموزشی می باشد.

به همین منظور این مراکز در برنامه ریزی و هدف گذاری های انجمن، مبنی بر توسعه و همگانی سازی مینی گلف در کشور، مورد توجه ویژه قرار گرفته است و در آخرین اقدام نیز دوره آموزشی مینی گلف در یکی از مدارس منطقه 3 تهران (مدرسه حصاری فیروزکوهی) برای دانش آموزان پایه های مختلف برگزار شد.

رئیس انجمن مینی گلف ایران: توسعه مینی گلف مبتنی بر آموزش است

توسلی ضمن تقدیر از حنانه کاظمی به عنوان مدرس این دوره افزود: در راستای توریج و گسترش این رشته در بین اقشار مختلف باید از ظرفیت بازیکنان حرفه ای، مربیان، مدرسان و سایر علاقه مندان مینی گلف استفاده شود و در این مسیر فعالیت هایی تعریف خواهیم کرد که بتواند پایه گذار و بستری مناسب برای اقدامات بعدی باشد.

رئیس انجمن مینی گلف ایران: توسعه مینی گلف مبتنی بر آموزش است

شایان ذکر است، ورزش مینی گلف از جمله ورزش هایی است که ظرفیت بالایی برای عمومی و همگانی شدن دارد که با معرفی هرچه بهتر و آشنایی گروه های مختلف جامعه بویژه خانواده ها با آن می توان امیدوار بود که این رشته مفرح و مفید برای روح و جسم در سراسر کشور فراگیر شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.