اخبار شهر تهراناخبارخبر مهم

عضو شورای شهر تهران: زیرگذر فتح ـ باغستان در ایام دهه فجر افتتاح می شود

تهران- شربیانی با تأکید بر اینکه پروژه زیرگذر فتح ـ باغستان دسترسی شهروندان به شهرهای غربی استان مانند شهریار، باغستان و ملارد را تسهیل می‌کند، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همت شهرداری منطقه 21 این پروژه در ایام مبارک دهه فجر افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

به گزارش شجرنیوز از تهران، جعفر شربیانی، عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های عمرانی غرب استان تهران گفت: شهرستان شهریار به‌عنوان یکی از قطب‌های اصلی توسعه استان تهران، با جمعیت بیش از یک‌میلیون نفر و وسعت جغرافیایی بالا، ظرفیت‌های بسیاری در حوزه اقتصادی، صنعتی، کشاورزی، گردشگری و …. دارد که باید با استفاده از این ظرفیت‌های فوق‌العاده، شهریار را به جایگاه واقعی خود رساند.

وی افزود: یکی از گره‌های ترافیکی بزرگی که در جنوب غرب تهران و در بزرگراه فتح وجود دارد، مربوط به ورودی باغستان بوده که رفع آن از مطالبات شهروندان تهرانی و اهالی شهرستان‌های باغستان، شهریار و ملارد است.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: این پروژه با اعتباری بالغ‌بر 120 میلیارد تومان انجام شده و به‌زودی به‌منظور کاهش ترافیک منطقه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شربیانی با تأکید بر اینکه این پروژه دسترسی شهروندان به شهرهای غربی استان مانند شهریار، باغستان و ملارد را تسهیل می‌کند، در خصوص زمان افتتاح پروژه گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و با همت شهرداری منطقه 21 این پروژه در ایام مبارک دهه فجر افتتاح مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

اجرای پروژه با بهترین کیفیت

محمدرضا پوریافر، شهردار منطقه 21 نیز در حاشیه بازدید میدانی از مراحل پایانی این پروژه گفت: آماده‌سازی زیرگذر برای بهره‌برداری شهروندان با جدیت دنبال می‌شود و در تلاشیم این پروژه با بالاترین سطح کیفی ممکن، زیر بار ترافیکی قرار بگیرد.

وی به حجم کاری انجام شده برای ساخت زیرگذر فتح باغستان اشاره کرد و افزود: 6 هزار مترمکعب بتن‌ریزی، 3 هزار و 500 مترمربع نمای بتنی، 15 هزار مترمکعب خاک‌برداری، 620 تن میلگرد، 3 هزار متر طول جدول‌گذاری، 135 تن هندریل و یک هزار و 500 مترمربع قرنیز بتنی برای احداث زیرگذر انجام شده است.

شهردار منطقه 21 گفت: همچنین اجرای آسفالت پروژه و راه‌های اصلاح هندسی و تغییر مسیر ترافیکی به میزان 3 هزار تن، رفع معارض 60 تیر برق، اجرای 320 شمع بتنی و 2 هزار و 500 مترمکعب ساب بیس صورت گرفته است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.