اخبار باقرشهراخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

آغاز رقابت ۵ هزار ورزشکار استان تهران در باقرشهر

شهر ری- رقابت ۵ هزار ورزشکار استان تهران روز جمعه در باقرشهر شهرستان ری تحت نام جام جوان پهلوان با همت شهردای باقر شهر آغاز شد.

به گزارش شجرنیوز از ری، نخستین و بزرگترین رویداد ورزشی و فرهنگی استان تهران با حضور استاندار تهران، نماینده مردم شهرستان تهران ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی ،فرماندار ویژه شهرستان ری، مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، جمعی از ورزشکاران و شهروندان علاقه مند به ورزش در باقرشهر کلید خورد.

روز اول مسابقات جام جوان پهلوان با شرکت بیش از ۴۰۰ ورزشکار در رشته کیک بوکسینگ و حضور پرشور شهروندان در سالن فدک شهرداری باقرشهر در حال برگزاری است .

آغاز رقابت ۵ هزار ورزشکار استان تهران در باقرشهر

مراسم جشن باشکوه افتتاحیه بزرگترین رویداد فرهنگی ؛ ورزشی استان تهران ‘جام جوان پهلوان’ مصادف با میلاد حضرت علی (ع) با حضور فخاری استاندار تهران ، نایبی معاون استاندار ، کیهان مدیر کل حوزه و فرماندار و مدیران کل استانی در باقرشهر برگزار شد.

آغاز رقابت ۵ هزار ورزشکار استان تهران در باقرشهر

مشعل جام “جوان پهلوان” بدست فرزند شهید مدافع حرم روشن شد

مشعل این جام شب گذشته در میدان المپیک بوستان عطر سیب توسط ورزشکاران ملی باقرشهر دست به دست و سپس به دست پدر شهید مسعود فیروزی رسید و توسط فرزند شهید اصغر پاشاپور فرمانده شهید مدافع حرم روشن شد.

آغاز رقابت ۵ هزار ورزشکار استان تهران در باقرشهر

این مراسم با نورافشانی و برگزاری برنامه‌های شاد و مفرح همراه بود.

پیش از این شهردار باقر شهر از توابع شهرستان ری گفت: رویداد فرهنگی و ورزشی با عنوان “جام جوان پهلوان” با حضور پنج هزار ورزشکار استان تهران در این شهر از پنجم بهمن ماه آغاز می‌شود.

به گزارش شجرنیوز، مرتضی همتی در جمع خبرنگاران پیرامون رویداد فرهنگی و ورزشی جام جوان پهلوان اظهار داشت: آیین افتتاحیه این رویداد روز پنجشنبه پنجم بهمن ماه با حضور استاندار تهران، مسئولان استانی و شهرستانی در میدان المپیک بوستان اطلسی باقرشهر آغاز و تا ۱۹ بهمن ماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این مسابقات در سه سالن و ۲۵ رشته ورزشی برای آقایان و بانوان در سه سطح برگزار می شود، خاطرنشان کرد: جام جوان پهلوان فرصتی است که ظرفیت ورزشی باقرشهر را برای سیاستگذاران و تصمیم گیران کشور معرفی کنیم.

این مسئول اضافه کرد: عمده بضاعت ورزش کشور در عموم رشته ها متعلق به تهران است و بیشتر این ظرفیت در جنوب پایتخت و بخش قابل توجهی از این توانمندی به حوزه باقرشهر اختصاص دارد.

آغاز رقابت ۵ هزار ورزشکار استان تهران در باقرشهر

وی با بیان اینکه این بضاعت و ظرفیت ورزشی باقرشهر توجه ویژه می طلبد، افزود: ورزشکاران تا میدان های بزرگ و رقیبان مقتدر نبینند رشد نخواهند کرد، برهمین اساس این رویداد با هدف کمک به شناسایی قابلیت های ورزشی این شهر طراحی و اجرا می شود.

همتی ادامه داد: این رویداد فرهنگی و ورزشی در راستای ایجاد انبساط خاطر اجتماعی برای شهروندان و امید آفرینی بین مردم در حد بضاعت شهرداری باقرشهر برگزار خواهد شد.

شهردار باقرشهر تاکید کرد: همانگونه که مقام معظم رهبری فرموده اند جامعه و کشور ما نیاز به روحیه پهلوانی دارد.

این مسئول با بیان اینکه در یک نقطه تاریخی باقرشهر قرار داریم، اظهار امیدواری کرد: با کمک رسانه ها جام جوان پهلوان را در کشور نهادینه کنیم و شاهد اتفاقات خوب در این برنامه برای مردم این شهر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد هزینه های این رویداد فرهنگی و ورزشی به بازسازی و به روز کردن مکان و سالن های ورزشی اختصاص دارد که در واقع نوعی سرمایه گذاری برای شهروندان باقرشهر خواهد بود.

باقرشهر در جنوب تهران و همجوار با مناطق ۱۹ و ۲۰ شهرداری تهران، سازمان بهشت زهرا و محل دفن و دپوی زباله کهریزک حدود ۱۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ری

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.