انتخاباتاخبارخبر مهمسیاست

چرا “جریان انحرافی” خطرناک است؟

این روزها که تنورانتخابات گرم شده است باید مراقب بود برخی "آفتاب پرست" نشوند و مردم را ازمسیر رسیدن به گزینه درست منحرف نکنند.

به گزارش گروه سیاست شجرنیوز، جریان انحرافی درکشور شناسنامه و هم قطارانی دارد.اما مهمترین ویژگی آنها نفاق است. آنجا که داعیه انقلابی بودن دارند اما خلاف یا بعضا ضد انقلاب حرکت می‌کنند. نفاق بزرگترین آفت اجتماع است. دورویی و رنگ عوض کردن با جریان انحرافی درکشور وارد دوره جدیدی شد.
کاندیدایی که در زمان ردصلاحیت به ارکان کشور توهین می‌کند اما به محض تایید لباس حزب الهی می‌پوشد مرکز نفاق است. حوزه مشق مخصوصا خواص و فعالان و نخبگان سیاسی امروز باید مراقب منتسبین به جریان انحرافی باشند. اخبار واصله نشان می‌دهد یک کاندیدای معلوم الحال درجلسه ای به ارکان جریان انحرافی در جمع فحاشی کرده تا شاید سابقه اش فراموش شود اما آیا مردم و نخبگان و فعالین سیاسی ساده لوح هستند؟

آیا این مدل عوام فریبی جواب میدهد؟ امروز نفاق بزرگترین دشمن حوزه مشق است آنجا که ابزار مداحی و ایثارگری تحت عنوان برخی تشکل ها آلوده سیاست ورزی می‌شوند پس باید مراقب بود و خطراین جریان و کاندیدای آنها را به مردم گوشزد کرد. این تکلیف بزرگ نخبگان حوزه ماست.

جریان انحرافی خطرناک است چون نفاق خطرناک است.

شجرنیوز بنابه تکلیف انقلابی خودبه تدریج چهره نفاق را عیان خواهد کرد تا انشالله آرزوی تسلط برمردم وشهوت صندلی نمایندگی صرفا درخواب نصیب طمع کنندگان شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.