انتخاباتاخبارخبر مهمدر استانسیاست

فرمانده انتظامی غرب تهران: امنیت انتخابات ۶ شهرستان این استان فراهم شده‌است

فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: پلیس تمهیدات لازم برای برقراری نظم و امنیت انتخابات ۶ شهرستان تابعه غرب استان تهران را فراهم کرده است.

به گزارش گروه سیاست شجرنیوز، سردار کیومرث عزیزی روز دوشنبه در این باره اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران انتظامی و مشارکت سایر دستگاه های متولی، زمینه برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در غرب استان تهران فراهم شده است تا بار دیگر مردم برای اداره کشور، سرنوشت خویش را با سازوکار انتخابات رقم بزنند.

وی افزود: در همین راستا، همگام با شهروندان و امت همیشه در صحنه شهرستان های شهریار، رباط کریم، اسلامشهر، قدس، ملارد و بهارستان، کارکنان انتظامی غرب استان تهران ضمن برقراری نظم و امنیت و آرامش در حوزه های انتخابیه، در انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری نیز شرکت خواهند کرد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران، انتخابات را یکی از عرصه های تجلی مردم سالاری در نظام اسلامی ایران برشمرده و گفت: برای تامین امنیت شعب اخذ رای در شهرستان های غرب استان تهران، تمهیدات لازم اندیشیده شده و به یاری خدا و تلاش همه همکاران انتظامی و همکاری سایر دستگاه های متولی امر، امنیت انتخابات تأمین خواهد شد تا از امانت مردم صیانت و پاسداری شود و نقش فرماندهی انتظامی در این زمینه بی بدیل خواهد بود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری در ۶ شهرستان غرب استان تهران همزمان با سراسر کشور در روز جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.