شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

حماسه حضور در وحیدیه شهریار؛ از رای اولی ها تا معتمدین و بازاری: همه می‌آییم…

شهریار- خبرنگار شجرنیوز در مصاحبه با رأی‌اولی‌ها، معتمدین، اساتید و کسبه‌ و صاحبان مشاغل آزاد شهر وحیدیه شهرستان شهریار در راستای شرکت کردن در انتخابات یازدهم اسفند ماه را جویا شد.

معصومه مجاهدطلب – به گزارش شجرنیوز از شهریار، رأی‌اولی‌ها اولین مصاحبه کنندگان با خبرنگار ما بودند و اذعان داشتند: رسانه‌های غربی و شبکه‌های ماهواره‌ای با تبلیغات خود قصد دارند روی ذهن ما تاثیرگذار و مانع حضورمان پای صندوق های رأی باشند؛ اما ما با تصمیم قطعی و مناسبی که باعث پیشرفت شرایط جامعه می‌باشد رأی خواهیم داد.

وحیدیه شهریار

یکی از رأی‌اولی‌ها به شجرنیوز گفت: ما رای می‌دهیم چون امید داریم، امید به پیشرفت بیشتر کشور عزیزمان ایران، امید به آینده‌ای روشن و امید به تحقق وعده‌ی مسئولین؛ پس ما روز یازدهم اسفند ماه رأی خواهیم داد.

یکی از معتمدین شهر وحیدیه بیان کرد: شاید مطالبات و خواسته‌های مردم از طرف دولت برآورده نشده و یا سطح خواست مردم در حدی است که پرداخت آن در توان دولت نباشد؛ برای همین این وسیله برای مردم پیش آمده که در انتخابات شرکت نکنند اما با شرکت نکردن دردی دوا نمی‌شود پس بهتر است با انتخاب نماینده اصلحی در پای صندوق های رأی حضور پیدا کرده و رأی دهند.

وی افزود: مردم با انتخاب اصلح، می‌توانند برای قانونگذاری کشور که همان مجلس شورای اسلامی است، به سطح توقع و انتظارات خود برسند و این تنها راه نجات برای رسیدن به اعمال قانون در راستای رسیدن به توقعاتشان است. پس انتظار می‌رود تمام مردم به صورت یکپارچه در انتخابات شرکت کنند و فقط و فقط فکرشان انتخاب نماینده اصلح باشد.

یکی از مدیران و اساتید وحیدیه در این‌باره تصریح کرد: من به عنوان یک ایرانی و شخصی که رأیش تاثیرگذار است به رسانه‌های غربی و خارجی اعلام میکنم که ما کشوری مستقل هستیم؛ مردم ایران خود برای سرنوشت کشورشان تصمیم می‌گیرند و احتیاجی به شرق، غرب و بیگانگان نداریم و همه با هم پای صندوق های رأی می‌رویم.

جمعی از کسبه و صاحبان مشاغل آزاد سطح شهر وحیدیه در حمایت از حضور در انتخابات یازدهم اسفندماه به خبرنگار شجرنیوز گفتند: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی خود مردم باید حاکمیت و مسئولین کشور را انتخاب کنند. ما به نسل جوان توصیه می‌کنیم که تحت تاثیر شبکه‌های بیگانه قرار نگیرند چون آن‌ها در مملکت ما نیستند و فقط به فکر منافع خودشان هستند پس نباید برای ما تکلیف معین کنند. مطمئن باشید آن‌ها برای ما کاری نمی‌کنند این خود ما هستیم که تصمیم‌گیرنده‌ایم پس عقب‌نشینی نکنیم و روز یازدهم اسفند به میدان بیاییم و به عشق شهدا و فرموده رهبر در انتخابات شرکت کنیم.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.