شهر وحیدیهاخباراخبار شهرستان شهریاردر استان

برگزاری جلسه راهبردی امور بانوان شهرستان شهریار در شهر وحیدیه

شهریار- جلسه راهبردی امور بانوان شهرستان شهریار با موضوع اجرای طرح فتحان و ترویج جوانی جمعیت و فرزندآوری به میزبانی شهرداری وحیدیه در سالن جلسات سازمان حمل و نقل شهرداری وحیدیه برگزار شد.

معصومه مجاهدطلب- به گزارش شجرنیوز از شهریار، سه‌شنبه ۲۲ خردادماه جلسه‌ای با حضور امیری مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان شهریار، زرین قلم عضو شورای اسلامی شهر وحیدیه، الویری مشاور شهردار در امور بانوان شهرداری وحیدیه و مسئولین امور بانوان ادارات و شهرداری شهرستان، با موضوع اجرای طرح فتحان و ترویج جوانی جمعیت و فرزند آوری برگزار شد.

امیری مشاور امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان شهریار در مصاحبه با شجرنیوز بیان کرد: امروز جلسه راهبردی جمعیت و جوانی برگزار شد که در این جلسه طرح فتحان و اهداف آن تشریح شد.

امیری عنوان کرد: در این نشست امروز مقرر شد برای جلسهٔ آینده ابلاغیه بانوان داده شده، وظایف و نوع فعالیت‌های آن‌ها مشخص شود. وی در ادامهٔ صحبت‌های خود و در زمینه مراسم یادبود چهلم رئیس جمهور شهید اذعان داشت: همچنین در این نشست این مسئله عنوان شد تا زمان مراسم چهلم رئیس جمهور شهید یک کتاب تهیه شود تا از دستاوردهای سفر استانی آیت‌الله رئیسی به شهرستان شهریار و خاطراتی که شهروندان محترم شهرستان شهریار با ایشان داشتند؛ در آن ذکر شود و این کتاب چاپ و به همسر شهیدجمهور اهدا شود.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.