شهر اسلامشهراخباراخبار شهرستان اسلامشهرخبر مهمدر استان

بررسی مشکلات اسلامشهر با حضور سراج نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی

اسلامشهر- اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان اسلامشهر و محمد سراج نماینده مردم تهران ری اسلامشهر شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی مشکلات این شهرستان را احصا و بررسی کردند.

به گزارش شجرنیوز از اسلامشهر، نخستین جلسه بررسی و مشکلات شهری به میزبانی شورای اسلامی شهرستان اسلامشهر و باحضور محمد سراج نماینده مجلس شورای اسلامی، حمزه خوارزمشاهی رییس شورای شهرستان اسلامشهر، داود حورزاده رییس شورای شهر اسلامشهر، علی ترکمان نایب رییس شورای شهرستان و برخی از اعضای شورای شهر اسلامشهر برگزار شد.

در این جلسه مشکلات شهرستان اسلامشهر در حوزه های مختلف شهری چون تامین نیرو و نیازهای لجستیک شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

حمزه خوارزمشاهی در مقام رییس شورای شهرستان اسلامشهر و رییس شورای شهرچهاردانگه درباره مشکلات شهرچهاردانگه اظهارداشت: شهر چهاردانگه نیازمُبرم به استخدام نیروی آتش نشان دارد و همچنین ساختمان فنی و حرفه ای آن که به مدت ۱۵ سال است نیمه کاره مانده محتاج تعیین تکلیف است و ایستگاه متروی آن هم نیاز فوری به تامین بودجه کافی از جانب دولت برای اتمام دارد.

در ادامه داود حورزاده رییس شورای شهر اسلامشهر درخصوص مشکلات اسلامشهر تصریح کرد: هزینه ۲۵ دستگاه اتوبوس به سازمان شهرداری های پرداخت شده است که تنها ۸ دستگاه از آنها تحویل داده شده و باید ۱۷ دستگاه دیگر نیز سریع تر تحویل شوند که متاسفانه تاکنون امر مذکور از جانب سازمان شهرداری ها انجام نگرفته است.

در ادامه نشست مولفه های چون نیاز اسلامشهر در استخدام و به کارگیری نیروی آتشنشان، همکاری شرکت راه آهن با شهرداری اسلامشهر در نقطه ایستگاه آپرین برای تسهیل در ادامه عملیات عمرانی کمربندی شمالی که نیازمند آزادسازی زمینی به عرض تقریبا ۱۰۰ متر و طول یک‌کیلومتر از جانب شرکت راه آهن است، ساماندهی و تعیین وضعیت ورزشگاه ۷ هزار نفری شهید سلیمانی مسکن مهر و شهرک امام خمینی(ره) اسلامشهر که نزدیک به یک هزار میلیارد تومان هزینه برده است، تعریض بلوار حضرت معصومه(س)، تعیین تکلیف طرح هادی روستاهای اسلامشهر توسط علی ترکمان نایب رییس شورای شهرستان اسلامشهر، مهدی جاوید عضو شورای شهرستان، مرتضی خانعلی عضور شورای شهر اسلامشهر و دیگر حاضران به عنوان عمده مشکلات اسلامشهر مطرح شد.

در این نشست نماینده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اعتماد حاضران برای پیگیری و همفکری با ایشان به بیان دیدگاه ها و راهکارهای عملیاتی جهت رفع مشکلات پرداخت‌.

اسلامشهر در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.