اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

شاخ‌های خشن مجازی در دام پلیس پایتخت

تهران- رییس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عاملین نزاع و درگیری در فرحزاد خبر داد و گفت: شرور معروف فضای مجازی که در این نزاع تیر هوایی شلیک کرده بود، هم بازداشت شد.

به گزارش شجرنیوز از تهران، سرهنگ سعید راستی روز دوشنبه در این خصوص در جمع خبرنگاران افزود: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات خبری را در خصوص درگیری و قدرت نمایی چندین اراذل و اوباش با سلاح گرم و سرد در اختیار خود در فرحزاد دریافت و مامورین در این راستا نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام کردند.

وی ادامه داد: در بررسی‌ها مشخص شد عاملان این درگیری پنج اوباش بودند که با عربده و سلاح کشی قصد خودنمایی داشتند و همین حرکت باعث ایجاد درگیری شد و عاملین اصلی به سرعت از صحنه متواری شدند.

به گفته سرهنگ راستی، با تلاش های شبانه روزی ماموران مخفیگاه متهمان در استان البرز شناسایی شد که پس از اخد نیابت قضایی، پلیس هر پنج نفر را دستگیر کد.

وی اضافه کرد: مامورین پس از دستگیری این اراذل و اوباش، از محل اختفا این متهمان بازدید کردند که تعداد یک قبضه کلت کمری جنگی گلاک و همچنین ۲ عدد قمه کشف و ضبط شد و در همین خصوص این افراد جهت سیر مراحل قانونی دادسرا منتقل کردند.

سرهنگ راستی یادآور شد: پلیس همواره در تلاش است تا کسانی را که قصد بر هم زدن نظم و امنیت جامعه و شهروندان را داشته باشد بر خورد کند.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.