صباشهراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

درمانگاه شبانه‌روزی و مرکز اورژانس صباشهر هفته دولت افتتاح خواهد شد

شهریار- فهیمه صالحی رئیس شورای اسلامی صباشهر با اشاره به بهره‌برداری از پروژه تکمیل و تجهیز مرکز اورژانس صباشهر در هفته دولت، گفت: همچنین درمانگاه شبانه‌روزی صباشهر با توجه به مطالبه به حق شهروندان و فقدان آن به همت مدیریت شهری در این ایام افتتاح می‌شود.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، فهیمه صالحی رئیس شورای شهر صباشهر ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت، اظهار کرد: باتوجه‌به ضرورت افزایش سرانه بهداشت و درمان در صباشهر، یکی از کارهای خوبی که به همت شهرداری و شورای اسلامی در این شهر صورت‌گرفته، احداث درمانگاه شبانه‌روزی شهروند است.

وی افزود: این درمانگاه واقع در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ مترمربع با زیر بنا ۵۰۰ مترمربع مطابق اصول بهداشتی و فنی احداث شده است که داری ۱۲ اتاق با سازه تأسیسات استاندارد است.

رئیس شورای اسلامی صباشهر بیان کرد: همین‌طور پیگیری دریافت اجازه تأسیس (موافقت اصولی ) توسط شهرداری صباشهر صورت‌گرفته و در حال طی‌شدن مجوز نهایی بهره‌برداری بوده تا به یک تیم پزشکی و بهره‌بردار واگذار و به‌صورت تخصصی این درمانگاه راه‌اندازی شود.

صالحی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل و تجهیز اورژانس صباشهر با زیربنا ۱۳۰ مترمربع در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: در سال گذشته‌ و با همت همکاران و مجموعه مدیریت شهری ساختمان درمانگاه شهرک بهاران به بهره‌برداری رسیده و پیگیر تجهیز توسط تیم پزشکی برای خدمات‌رسانی به شهروندان هستیم.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها حاکی از اهمیت اعضای شورای شهر به مقوله بهداشت، درمان ‌و سلامت شهروندان است و باتوجه‌به مطالبه به‌حق شهروندان از نبود درمانگاه شبانه‌روزی در شهر صباشهر این پروژه‌ها امکان‌سنجی و نیز اجرایی شده است.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.