صباشهراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

مراسم اربعین حسینی در صباشهر + عکس

شهریار- همزمان با اربعین حسینی و مردم سراسر کشور، شهروندان ولایتمدار و دوستدار اهل بیت (ع) در مراسم پیاده روی حرم تا حرم در صباشهر شرکت کردند و مسیر سه کیلومتری از آستان مقدسه امامزاده فرخنده خاتون (س) شهرک بهاران تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) را هم نوا با زائرین ابا عبدالله در کربلای معلی پیاده طی مسیر کردند.

به گزارش شجرنیوز از صباشهر، همزمان با اربعین حسینی و مردم سراسر کشور، شهروندان ولایتمدار و دوستدار اهل بیت (ع) در مراسم پیاده روی حرم تا حرم در صباشهر شرکت کردند و مسیر سه کیلومتری از آستان مقدسه امامزاده فرخنده خاتون (س) شهرک بهاران تا آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) را هم نوا با زائرین ابا عبدالله در کربلای معلی پیاده طی مسیر کردند.

در پایان مراسم با حضور در مصلی نمازجمعه این شهر پس از قرائت زیارت اربعین و عزاداری و اطعام سفره احسان حسینی یاد و خاطره شهدای کربلا را زنده نگهداشتند.

شایان ذکر است در طول این مسیر موکب های پذیرایی مردمی از عزاداران استقبال و پذیرایی کردند‌ و همچنین ایجاد نظم و امنیت توسط عوامل خدوم انتظامی، بسبج و امداد توسط عوامل هلال احمر و خدمات توسط آتش نشانی و عوامل شهرداری صباشهر و با همکاری حوزه فرهنگی _اجتماعی شهرداری به نحو احسن انجام شد.

مراسم اربعین حسینی در صباشهر مراسم اربعین حسینی در صباشهر مراسم اربعین حسینی در صباشهر

مراسم اربعین حسینی درصباشهر مراسم اربعین حسینی درصباشهر مراسم اربعین حسینی درصباشهر مراسم اربعین حسینی درصباشهر

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: پایگاه اطلاع رسانی امام جمعه صباشهر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.