اخبار شهر پرنداخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

یکی از عاملین حادثه امروز پرند دستگیر شد

رباط کریم- درپی حادثه تیراندازی منجر به فوت 2 نفر از شهروندان در پرند، فرمانده انتظامی غرب استان تهران برای دستگیری عاملین این جنایت دستور ویژه‌ای صادر کرد.

به گزارش شجرنیوز از پرند، ساعت ۱۰ صبح امروز ۲ نفر از کسبه املاک شهر پرند در خیابان جمهوری این شهر به قتل رسیدند.

سردار کیومرث عزیزی، فرمانده انتظامی غرب استان تهران در این خصوص گفت: در پی يک مورد تيراندازي با سلاح شکاری که منجر به قتل 2 نفر از شهروندان در شهرستان رباط‌کریم شد، بررسي موضوع و دستگيري عاملین قتل در دستور پلیس غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده توسط مأموران انتظامی مشخص شد، 2 نفر از صنف املاک به دلیل اختلافات مالی مورد تهدید جانی قرار گرفتند که عاملین جنایت با سلاح شکاری آن 2 املاکی را مجروح و از محل متواری و به دلیل شدت جراحات، دونفره مجروح در مراکز درمانی منتقل شده و فوت شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران ادامه داد: مأموران انتظامی با تحقيقات اولیه هويت عاملین جنایت را شناسايي کرده و اقدامات براي دستگيري در دستور کار قرار گرفته که متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سرهنگ تیمور کلانتری، فرمانده انتظامی رباط‌کریم نیز در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: ضاربان شناسایی شده و یکی از آن‌ها دستگیر و فرد دیگر که متواری شده است، به‌زودی دستگیر خواهد شد.

با ما در شبكه هاي اجتماعي همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: فارس

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.