اخبار نصیرشهراخباراخبار شهرستان رباط کریمخبر مهمدر استان

قشقاوی به دنبال حل بحران شهرک صنعتی نصیرآباد

رباط کریم- نماینده مردم رباط‌کریم، پرند و بهارستان با حضور در جمع صنعتگران شهرک صنعتی نصیرآباد گفت: با استناد به ماده 25 قانون بهبود مستمر محیط کار به دنبال جبران خسارات قطعی برق این شهرک صنعتی خواهد بود.

به گزارش شجرنیوز از رباط کریم، حسن قشقاوی در دیدار با جمعی از مدیران عامل و صنعتگران شهرک صنعتی نصیرآباد ضمن ابراز اطلاع از مشکلات و معضلات فعالان اقتصادی شهرستان گفت: در اسرع وقت موضوع را از وزرای اقتصاد و نیرو پیگیری نموده و درصورت امکان شرایط برگزاری جلسه مشترکی بین این وزرا و شورای عالی شهرک صنعتی نصیرآباد را فراهم خواهیم کرد.

قشقاوی به دنبال حل بحران شهرک صنعتی نصیرآباد

احمد باقری کیا مدیرعامل شهرک صنعتی نصیرآباد نیز درخصوص مشکلات موجود در مسیر تولیدکنندگان این شهرک صنعتی اذعان داشت: با توجه به اعلام برنامه قطعی برق در این شهرک صنعتی که باید دو روز در هفته برای هر واحد صورت می پذیرفته اما در حال حاضر 56 ساعت قطعی برق را تجربه می‌کنیم و بر اثر همین موضوع از زمان شروع قطعی های برق، این شهرک صنعتی 250 میلیارد تومان فقط بابت حقوق و دستمزد کارکنان متضرر شده است.

قشقاوی به دنبال حل بحران شهرک صنعتی نصیرآباد

شایان ذکر است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در حال حاضر در تعطیلات تابستانی به سر می‌برد اما با این حال نماینده مردم رباط‌کریم و بهارستان با حضور در بخش های مختلف حوزه انتخابیه همچنان در تلاش برای رفع معضلات و مشکلات منطقه می باشد.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

خبرنگار: ناصر ابوذر

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.