شهر شهریاراخباراخبار شهرستان شهریارخبر مهمدر استان

توقیف نیسانی حامل ۲میلیون عدد قرص قاچاق در محور شهریار

شهریار- رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران از کشف ۲ میلیون و۳۰۰عدد قرص قاچاق به ارزش تقریبی ۴میلیارد ریال خبر داد و گفت: علاوه بر توقیف یک نیسان، ۲ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

به گزارش شجرنیوز از شهریار، سرهنگ داریوش صادقی فرد رئیس پلیس امنیت اقتصادی غرب استان تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به شناسایی محموله قرص قاچاق گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی حین گشت زنی در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه نیسان آبی رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف آن می‌شوند.

وی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی 2میلیون و300عدد قرص قاچاق کشف شد و کارشناسان ارزش این داروهای قاچاق مکشوفه را 4میلیارد ریال برآورد کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران با اشاره به دستگیری 2 نفر در این زمینه تصریح کرد: با تشکیل پرونده، متهمان جهت سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان شهریار معرفی شدند.

توقیف نیسان حامل 2 هزار و 880 عدد لوازم آشپزخانه قاچاق

سرهنگ صادقی فرد با اشاره به جزئیات این خبر گفت: در جریان اجرای طرح مقابله با خودروهای شوتی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی ورودی به شهرستان‌های غرب استان تهران در محور رباط کریم به شهریار به یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ مشکوک شده و موفق به توقیف آن شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران افزود: در بازرسی از خودروی نیسان توقیفی 2هزار و880 عدد موتور خردکن و تیغه خردکن آشپزخانه کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی آن را 8میلیارد ریال برآورد کردند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.