اخبار باقرشهراخباراخبار شهرستان ریخبر مهمدر استان

زوج سارق سیم و کابل در باقرشهر دستگیر شدند

شهرری- فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک زوج سارق سیم و کابل در محدوده باقرشهر خبر داد و گفت: از متهمان بیش از ۵۰ متر کابل برق مسروقه کشف و متهمان به ۱۰ فقره سرقت سیم و اعتراف کردند.

به گزارش شجرنیوز از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با تأکید بر اینکه مقابله با سرقت و ناهنجاری‌های اجتماعی عزمی همگانی را می‌طلبد، گفت: برخورد قاطعانه پلیس با سارقان و ایجاد فضای ناامن برای آنان، موجب کاهش وقوع سرقت می‌شود.

وی افزود: در راستای رسیدگی به مطالبه چند تن از شهروندان مبنی بر وقوع سرقت کابل های برق و مخابراتی در محدوده باقرشهر در هفته‌های اخیر، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری 175 این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: مأموران کلانتری باقرشهر با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و روش‌های علمی و اقدامات اطلاعاتی، در نهایت در 26 شهریورماه امسال هویت و مخفیگاه متهمان که یکی از آنان یک زن بود را شناسایی کردند.

سرهنگ طرهانی ابراز داشت: بلافاصله با هماهنگی‌های قضائی تیمی از مأموران روز گذشته به مخفیگاه سارقان در محدوده باقرشهر مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 2 متهم را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی به 10 فقره سرقت اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: تسنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.