اخبار شهر تهراناخبارخبر مهمدر استان

تجمع تعدادی راننده تاکسی برقی مقابل شورای شهر تهران

تهران- تعدادی از رانندگان که خودروهای تاکسی برقی خود را اخیرا گرفته‌اند، امروز دوشنبه دوم مهر ماه ۱۴۰۳ برای دومین بار طی یک ماه در مقابل ساختمان شورای اسلامی شهر تهران تجمع کردند.

به گزارش شجرنیوز از تهران، از ساعتی قبل تمام طول خیابان بهشت پر شده از تاکسی برقی‌های پارک شده در کنار خیابان و رانندگانی که از عدم تعهدات مسوولان مدیریت شهری در خصوص خودروی خود ناراحت هستند؛ این افراد که حدود ۵۰ تاکسیران می‌شوند شعار حق مونو پس می‌گیریم در مقابل شورای شهر جمع شده‌اند البته که ماموران حراست شهرداری و شورا نیز در محل حضور دارند.

یکی از تاکسیرانان با انتقاد از کمبود ایستگاه شارژ برق تاکسی گلایه دارد و دیگری از مسوولان در عمل به تعهداتشان در تسهیلات مربوط به تاکسی برقی می‌گوید.

برخی از رانندگان در گفت وگو با ایرنا تقاضای پس دادن خودروی خود را دارند، یکی از آنها گفت: هر ماه ۱۵ میلیون تومان باید بابت خرید این خودرو قسط بدهم و عدم تعهد به پرداخت وام و مشکلاتی چون نبود قطعات موجب شده تا بخواهم تاکسی برقی را پس بدهم و تاکسی معمولی بگیرم؛ از لحاظ کرایه هم مسافران ترجیح شان به استفاده از تاکسی معمولی است.

مدیرعامل شرکت تاکسیرانی شهر تهران اما در مورد علت تجمع امروز رانندگان تاکسی برقی مثل دفعه پیش معتقد است: رانندگان خواستار تحقق ماده ۱۲ و متقاضی دریافت کمک از دولت هستند.

شادی مالکی با بیان اینکه به پشتوانه ماده ۱۲ دولت باید کمک بلاعوض به رانندگان تاکسی برقی داشته باشد، افزود: شهرداری تهران نیز در مکاتبات مختلف پیگیر تحقق ماده ۱۲ برای رانندگان تاکسی برقی است و امیدواریم این مهم محقق شود چرا که خودروهای برقی در کاهش مصرف سوخت نقش موثری دارند.

با ما در شبكه های اجتماعی همراه باشيد: اينستاگرام شجرنيوز ، تلگرام شجرنيوز

منبع: ایرنا

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا

مسدود کننده تبلیغات خاموش کنید

برای استفاده راحت و روان تر از سایت و نمایش صحیح صفحات لطفا مسدود کننده تبلیغات سایت رو غیر فعال کنید.